قول رئیس سازمان محیط زیست برای بهبود هوای اصفهان

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه به دستور ویژه رئیس سازمان محیط زیست، مسائل استان در دست پیگیری قرار گرفت، گفت: در آینده شاهد تصمیمات درستی درباره محیط زیست استان اصفهان به‌ویژه هوای شهر و مبحث آب هستیم.

محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه بین نمایندگان اصفهان با رئیس سازمان محیط زیست اظهار کرد: در این نشست به‌طور عمده طرح‌های استان به‌ویژه طرح‌های محیط زیستی همچون طرح‌های مرتبط با هوای استان، مسئله فرونشست، مسائل تالاب گاوخونی مسائلی که در حوضه زاینده‌رود اتفاق افتاده مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: اشراف و آگاهی رئیس سازمان محیط زیست نسبت به مسائل استان قابل قبول بوده و در آینده شاهد تصمیمات درستی در مورد محیط زیست استان به‌ویژه هوای شهر اصفهان، مبحث آب و حقابه که برای طراوت آب و هوای استان لازم است، خواهیم بود.

هوای اصفهان بیش از این تحمل ذرات معلق را ندارد

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه به دستور ویژه رئیس سازمان محیط زیست مسائل استان در دست پیگیری قرار گرفت، تصریح کرد: هوای استان اصفهان بیش از این تحمل ذرات معلق و آلوده شدن توسط مازوت سوزی را ندارد که در این راستا رئیس سازمان محیط زیست کارگروه ویژه‌ای را مأمور رسیدگی به این مباحث کرد که نتیجه آن در جلسه مجمع نمایندگان به سمع و نظر نمایندگان خواهد رسید.

نقدعلی خاطرنشان کرد: بنای کار نمایندگان تبدیل کردن مجمع نمایندگان به کمیته‌های تخصصی از جمله کمیته بهداشت و درمان، کشاورزی، آموزش، اقتصاد و بودجه است تا در این زمینه گزارش تهیه شود و سپس در سطح ملی با حضور وزیر و کارکنان سازمان آب و معاونان وزرا به مسائل مربوطه از بالادست رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: در ایام رأی اعتماد جلسات خوبی با گزینه‌های مطرح در رابطه با مسائل استان از جمله آب، محیط زیست، کشاورزی و صنعت برگزار شد و این رویه در آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: تمام ۲۰ نفر نماینده استان متحدالقول و با انسجام و همدلی مسائل استان را پیگیری می‌کنند و در غالب مسائل رأی صددرصدی داشته‌ایم و تاکنون مخالفی در طرح‌های پیش‌آمده نداشته‌ایم که این موضوع می‌تواند در آینده استان تأثیر مثبتی داشته باشد.

نقدعلی اظهار کرد: جلساتی با حضور وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان و مسئولان استانی در رابطه با مباحث جاده‌ای، راه‌آهن، قطار سریع‌السیر، مسکن و مطالبی درباره پروژه‌های کلان استان مرتبط با حوزه وظیفه‌ای وزیر راه و شهرسازی برگزار شد که نتایج خوبی حاصل شده که در آینده از آن سخن خواهیم گفت.

کد خبر 788794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.