درصدد رفع مشکلات شهروندان هستیم/ پاتوق محلی در محمودآباد احداث می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان، با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته درباره مطالبات مردمی دور اول برنامه «مردم سلام» گفت: مدیریت این منطقه در صدد رفع مشکلات شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌اکبر رسالت شامگاه _سه‌شنبه بیستم شهریور_ در بیست‌ودومین برنامه «مردم سلام» در جمع شهروندان منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در مسجد قبای ملک‌شهر اظهار کرد: هیئت امنای یکی از مساجد درخواستی مبنی بر کمک به تأمین مالی مسجد با اختصاص یک باب مغازه در خیابان امام خمینی (ره) داشتند که با نظر موافق شهرداری در حال انجام مراحل قانونی است.

وی افزود: درباره بهره‌گیری از ظرفیت ایثارگران لازم به ذکر است که شهردار مشاوری در امر ایثارگران دارند و مشکلات این قشر را به مناطق ۱۵ گانه ارجاع می‌دهند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ارتباط با زمین تیراندازی رها شده متعلق به تربیت بدنی است، مفصلاً پیگیری شد و چون مالکیت با تربیت بدنی است، شهرداری مستقلاً نمی‌تواند در این زمینه ورود پیدا کند و به دنبال حل آن هستیم.

رسالت گفت: در ارتباط با کارخانه رحیم‌زاده نیز مذاکرات انجام شده و به‌زودی فعالیت ساخت‌وساز آن آغاز می‌شود.

وی با اشاره به درخواست برخی شهروندان درباره روکش آسفالت بعضی معابر منطقه ۱۲ اظهار کرد: در این راستا روکش آسفالت کوچه‌های ۵۲، ۵۳۳ و ۷۵ انجام شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اضافه کرد: اصلاح چهارراه ورزشگاه خیابان بهارستان انجام و قسمتی از اراضی متعلق به آموزش و پرورش در اختیار شهرداری قرار داده شد، همچنین مسیر گردش به راست ایجاد شد تا روند عبور و مرور تسهیل شود.

رسالت گفت: درخواست اهالی ساکن در بلوار فتح برای جدول‌گذاری و برخی دیگر از شهروندان برای رفع مشکل عبور و مرور در خیابان ناصر خسرو و رفع سد معبر آن رسیدگی و انجام شد، همچنین نصب تابلو و زیباسازی خیابان امین دنبال شد و پیمانکار عملیات دیوارنگاری در حال تکمیل اقدامات است.

وی با اشاره به معضل زمین‌های متعلق به بنیاد مستضعفان افزود: این اراضی از میدان شهید علیخانی تا خیابان مفتح ادامه دارد که در این راستا مکاتبات بسیاری با آقایان فتاح و دهقان انجام شده‌است، اما هنوز تصمیمی برای فروش یا ساخت آن ندارند و به هر حال در سطح بالاترین مقام شهرداری دنبال شده و خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست برخی اهالی منطقه ۱۲ درباره بازگشایی بعضی گلوگاه‌ها افزود: ارتباط شهرک کوثر به عاشق‌آباد، محله مارچین به عاشق‌آباد، اتصال شهرک نگین به آزادراه معلم، اتصال آزادگان به عاشق‌آباد پیگیری شده است و مجوز کمیسیون ماده ۵ را لازم دارد که به دنبال رفع آن و در بعضی از این موارد در حال مطالعات و طراحی یا آزادسازی محورها هستیم.

رسالت گفت: درخواست شهروندان درباره پارک امیرالمومنین (ع) به وسعت ۲۰ هزار متر نیازمند بررسی در کمیسیون ماده ۵ است و پس از مطالعات به استانداری ارسال می‌شود، اما در عین حال آزادسازی آن آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: اهالی محله محمودآباد درخواستی درباره احداث پاتوق محلی داشتند که پس از آزادسازی احداث آن در سال آینده آغاز خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: برخی شهروندان درخواست انجام فعالیت‌های فرهنگی در مدارس داشتند که در این خصوص فعالیت‌های خوبی در مدارس دخترانه و پسرانه انجام شده و امسال نیز با جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت.

رسالت با اشاره به درخواست مردمی در خصوص ایجاد بازارچه دائمی در شمال شهر اصفهان گفت: طی مناسبت‌های مختلف چندین بازارچه در شمال شهر دایر شده است، حتی در مسجد قبا نیز چندین بازارچه برگزارشده و انجام خواهد شد، همچنین در خصوص درخواست برگزاری جلسات با معتمدان فرهنگی، این روند وجود دارد و جلسات با معتمدان با حضور ادامه دارد.

وی گفت: برای کمک به ۴۳ مسجد مبالغی از سوی شهرداری پرداخت شده است، همچنین به بیش از ۵۰ مرکز فرهنگی مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اعطا شد.

کد خبر 788746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.