مدیریت شهری اصفهان به محرومیت‌زدایی توجه داشته است

امام جمعه شمال شهر اصفهان گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان به رفع محرومیت و محرومیت‌زدایی توجه داشته است و این مسیر باید تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام سیدروح‌الله فیاض شامگاه _سه‌شنبه بیستم شهریور_ در بیست‌ودومین نشست «مردم سلام» در جمع اهالی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در مسجد قبای ملک‌شهر اصفهان اظهار کرد: امام علی (ع) به مالک اشتر دستور داد که مراقب محرومان و مستضعفان جامعه اسلامی باشد.

وی ادامه داد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان به رفع محرومیت و محرومیت زدایی توجه داشته است و این مسیر باید تداوم داشته باشد.

امام جمعه شمال شهر اصفهان گفت: امام علی (ع) در نامه به مالک اشتر تاکید می‌کند که برخی مردم علاوه بر اینکه راه چاره‌ای برای رفع مشکلات خود ندارند، زبان گویایی برای دفاع از حق خود نیز ندارند که لازم است از این قشر بیشتر مراقبت کرد.

حجت‌الاسلام فیاض با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که ائمه جمعه زبان گویای مطالبات مردم باشند، ادامه داد: به‌رغم اتفاقات و خدمات مدیریت شهری، حق و جایگاه مردم بیش‌از خدمات کنونی است.

وی تصریح کرد: گاهی بعضی موانع قانونی اجازه رفع برخی مشکلات را نمی‌دهد و لازم است افرادی در شهرداری‌ها ریشه و علت حل نشدن مشکلات را توضیح دهند و شهروندان را قانع کنند.

امام جمعه شمال شهر اصفهان با اشاره به معضل سگ‌گردانی در پارک‌ها گفت: گاهی نیروی انتظامی رسیدگی به این مسئله را به شهرداری محول می‌کند و بالعکس، بنابراین لازم است چاره‌ای برای آن اندیشیده شود، زیرا مردم بابت این مسئله امنیت روانی ندارند.

حجت‌الاسلام فیاض با بیان اینکه مسجد قبا و محل نماز جمعه شمال شهر اصفهان، به قرارگاه فرهنگی این منطقه شده است، افزود: لازم است ساختمان کنار مسجد به‌منظور تأمین فضای فرهنگی آموزشی تکمیل و در اختیار این قرارگاه قرار گیرد.

کد خبر 788741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    قضیه سگ گردانی از حد گذشته. هرجای پارک میری کثافت سگ هست. حداقل مثل کشورهای سگ گردانی می‌کنند به خاطر فضولات سگ باید جریمه بشتد باید حتما قلاده داشته باشتدو گردنبندهای ضد صدا به سگها ببندند وگرنه جریمه بشند