شهرداری اصفهان به وعده‌های خود در «مردم سلام» عمل کرد

شهردار اصفهان گفت: حدود سه ماه پیش برنامه «مردم سلام» در منطقه ۱۲ برگزار شد و شهرداری اصفهان تعهد داد که درخواست‌های مطرح شده شهروندان را پیگیری و ظرف مدت سه ماه با برگزاری جلسه مجدد، گزارش اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات را ارائه کند که این مهم محقق و وعده‌ها عملیاتی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده شامگاه _سه‌شنبه بیستم شهریور_ در بیست‌ودومین برنامه «مردم سلام» در جمع مردم منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در مسجد قبای ملک‌شهر اظهار کرد: در جلسه قبل که حدود سه ماه پیش برگزار شد، مطالبات مردمی مطرح شد و شهرداری اصفهان تعهد داد که درخواست‌های مطرح شده را پیگیری کند ظرف مدت سه ماه مجدد جلسه‌ای برگزار و گزارش اقدامات انجام شده به اهالی منطقه ارائه شود.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته امشب گزارش اقدامات شده توسط مدیر منطقه ۱۲ ارائه و به وعده‌ها عمل شد و در ادامه نیز مدیر منطقه با پشتوانه مرکزی مشکلات را مردمی را پیگیری خواهد کرد.

شهردار اصفهان در پاسخ به سوالی پیرامون رفع گلوگاه عاشق آباد و احداث مترو گفت: تیم کارشناسی این مسئله را دنبال کرده است و اگر امکان عملیاتی شدن داشته باشد، انجام خواهد شد.

قاسم‌زاده در پاسخ به درخواست شهروند دیگری مبنی بر رفع مشکل یکی از فرهنگسراهای منطقه ۱۲ گفت: این موضوع در حال پیگیری است و تیم فنی فردا نظر قطعی خود را در خصوص این فرهنگسرا اعلام خواهد کرد.

وی با اشاره به درخواست یکی از ساکنان بهارستان شرقی در خصوص تخلفات رانندگان کامیون‌ها در عبور از یکی از محورها گفت: در این راستا دوربین‌هایی خریداری شده است که به‌زودی نصب می‌شود؛ لازم است با افراد متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 788739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.