فعالیت پویای مترو اولویت مدیریت شهری است/ تقدیر از تلاشگران عرصه حمل‌ونقل ریلی اصفهان

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: فعالیت مستمر و پویای مترو از اولویت مدیریت شهری است و این مهم بدون همکاری و همدلی و پشتکار کارکنان مترو محقق نمی‌شود.

هادی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رضایتمندی و رفاه شهروندان و ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مسافران در مترو مرهون تلاش‌ها و زحمات بی‌شائبه و خالصانه کارکنان پرتلاش و سخت‌کوشی است که بدون هیچ چشم‌داشتی برای رضای خدا و خلق او تلاش می‌کند.

وی افزود: مترو به‌عنوان پاک‌ترین، سالم‌ترین، ایمن‌ترین و به‌طور کلی کارآمدترین شبکه حمل‌ونقل، نقش انکارناپذیری در حل مسائل اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستیِ ناشی از معضل ترافیک دارد.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تاکید کرد: فعالیت مستمر و پویای مترو از اولویت مدیریت شهری است و این مهم بدون همکاری و همدلی و پشتکار کارکنان مترو محقق نمی‌شود.

کریمی گفت: افزایش ساعات خدمات‌رسانی مترو از ساعت ۴:۳۰ تا ۲۲:۰۰ فشاری مضاعف را برای کارکنان مترو به همراه داشت و با مشقات فراوان و باوجود وجود مشکلات و کمبودها با تمام وجود خدمت‌رسانی به مردم را وجهه همت خود قرار داده و برای آن تلاش کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر که در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی قرار داریم، با افزایش چشم‌گیر مسافر و مطالبه شهروندان برای دریافت خدمات بیشتر مواجه خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: از این‌رو مترو به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین شریان‌های حمل‌ونقل عمومی که افتخار خدمت‌رسانی به مردم اصفهان را دارد با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم و به پشتوانه کارکنان خود در این راستا تلاش خواهد کرد.

کریمی گفت: بنابراین شایسته است از تلاش‌ها و زحمات بی‌وقفه و ارزشمند کارکنان مترو که به‌صورت شبانه‌روزی به‌ویژه در سه ماه گذشته و مناسب‌های ملی و مذهبی آینده از جمله آغاز سال تحصیلی جدید متحمل شده و خواهند شد، تشکر و قدردانی کرده و موفقیت و پیروزی این تلاشگران عرصه خدمت‌رسانی را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌کنیم.

کد خبر 788724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رز IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    1 0
    خواهشاً اولویت اورتون آب باشه و فرونشست. اصفهان به اندازه ای که توجه به این موارد نیاز داره به مترو نیاز ندارند. خسته شدیم از این همه دروغ