با جدیدترین شگفتی‌ساز قاره‌کهن آشنا شوید / گرفتاری عربستان و استرالیا در باتلاق اندونزی

تیم ملی فوتبال اندونزی، پس از متوقف‌کردن عربستان در ریاض، مقابل تیم استرالیا هم یک‌امتیاز ارزشمند کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته گذشته بود که تیم‌های ملی فوتبال عربستان‌سعودی و اندونزی در نخستین دیدار خود در مرحله سوم رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در شهر ریاض عربستان‌سعودی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک به یک و تقسیم‌امتیازات به پایان رسید تا اندونزی از حریف مدعی و صاحب‌سبک خود یک‌امتیاز کسب کند.

نتیجه مساوی برای شاگردان شین‌تائه هیونگ، نتیجه بسیار درخشان محسوب می‌شد، آن‌هم در شرایطی که آب‌وهوای گرم جده برای بازیکنان تیم میهمان چالش‌برانگیز بود. بدیت ترتیب اندونزی با متوقف‌کردن تیم ملی فوتبال عربستان در شهر جده به شگفتی‌های روز اول رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا در روز اول از مرحله سوم افزود.

اندونزیایی‌ها برای اولین‌بار در چهل سال گذشته و در ۱۲ مسابقه‌ای که با عربستان داشتند، با موفقیت و حداقل کسب یک‌امتیاز و دست پر زمین مسابقه را ترک کردند. آن‌ها همچنین با ضدحملات مکرر بارها دروازه حریف را با خطر مواجه کردند و به‌عنوان یک رقیب کم‌نام‌ونشان توانستند توجهات را سمت خود بیاورند.

با جدیدترین شگفتی‌ساز قاره‌کهن آشنا شوید / گرفتاری عربستان و استرالیا در باتلاق اندونزی

عصر امروز هم تقابل تیم‌های ملی فوتبال اندونزی و استرالیا در بازی دوم از مرحله سوم مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا به‌میزبانی اندونزی برگزار شد که این بازی با تساوی بدون‌گل به پایان رسید و بازهم تیم ملی فوتبال اندونزی موفق شد پس از گرفتن یک‌امتیاز در بازی هفته قبل از عربستان، یک غول دیگر در قاره‌کهن را متوقف کند.

تیم ملی فوتبال اندونزی توانسته در گروه سخت و نفس‌گیر سوم تا اینجای کار دو امتیاز ارزشمند را کسب کند و می‌توان از این تیم به‌عنوان جدیدترین شگفتی‌ساز فوتبال آسیا نام برد.

آن‌ها کماکان رقبای سرسختی دارند و باید طی هفته‌های آینده در فیفادی، مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن که پرستاره‌ترین تیم ملی در قاره آسیا محسوب می‌شود و سپس بحرین بایستد.

کد خبر 788715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.