طرحی نو برای اجرای کنگره شهدای خراسان شمالی اجرا شود

استاندار خراسان شمالی گفت: کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی با خلاقیت و اجرای طرح‌های نو سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _سه‌شنبه بیستم شهریور_ در جلسه کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی اظهار کرد: این کنگره فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و بیان ارزش‌های شهدا است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این کنگره و آثار ارزشمند آن بر جامعه و جوانان، افزود: کنگره‌های بزرگداشت یاد شهیدان، سپر محکم فرهنگی در برابر فعالیت‌های دشمن است و در برگزاری این رویداد مهم باید ضمن بهره‌گیری از خلاقیت‌ها، از تجربیات موفق سایر استان‌ها استفاده شود.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در برگزاری کنگره استفاده از خلاقیت و اجرای طرحی نو برای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا و اثرگذاری بر جامعه و نسل جدید ضروری است.

حسین نژاد کرد: باید همه نهادها و دستگاه‌ها تمام توان خود را برای برگزاری باشکوه و قوی کنگره به کار ببندند.

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه خراسان شمالی نیز در این جلسه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان را یک عملیات فرهنگی بزرگ عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها مسئولیت داریم تا در جهت برگزاری باشکوه این کنگره تلاش کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی با همین رویدادها و کنگره‌ها زنده شده و برگزاری این برنامه‌ها همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.

وی بر بسترسازی و فضاسازی مناسب برای برگزاری کنگره سه هزار شهید در فرصت باقی مانده تاکید کرد و ادامه داد: یادواره شهدای وحدت به عنوان اولین اجلاسیه در دل همین کنگره قرار می‌گیرد و بناست تا زمان برگزاری کنگره ۲۲ اجلاسیه مشابه نیز برگزار شود.

کد خبر 788710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.