اقدامات زیربنایی خوبی در حوزه شهری آمل انجام شد

رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: در سه سال گذشته با وجود مشکلات مالی که شهرداری آمل با آن مواجه بوده، کارهای زیربنایی خوبی در حوزه شهری آمل انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مسلم مکاری در نشست خبری با اصحاب رسانه آمل با بیان اینکه برای نخستین بار در اجرای طرح‌های مهم حوزه شهری، از مشارکت سرمایه‌گذاران دعوت و اجرایی شد، اظهار کرد: در این حوزه نیز چند طرح دیگر در دست اقدام و در آینده هم برنامه‌های خوبی در این حوزه داریم.

وی وجود برخی اختلاف‌ها در مجموعه شورای شهرها که بعضاً اختلاف سلیقه‌ها در برخی موضوعات حوزه شهری را امری طبیعی دانست و افزود: همه اعضای شورای اسلامی شهر پای کار و تعهدات خود به مردم هستند و در فرصت یک سال باقیمانده تا پایان دوره ششم شورا در خدمت مردم خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل، با بیان این‌که افتخاری است که نگهبان شهر آمل باشم و مطمئن باشید در سال آخر شورا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد، عنوان کرد: در شهر آمل هم با رکود صنعت ساختمان قرار داریم که این وضعیت حتی به ضرر شهرداری هم شده و از سوی دیگر برگزار نشدن جلسات استانی مانند ماده پنج هم به چالش‌های موجود این بخش افزوده است.

مکاری ادامه داد: برای اولین بار مصوبه ماده صد که تهاتر بوده از سوی شورا و شهرداری اقدام شده تا به جای پول از طلبکاران، تهاتر زمین و موارد دیگر انجام شود تا از این روند کار پیش رود.

حسن مجیدی‌کیا، نایب رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این نشست از تلاش‌های خبرنگاران برای انعکاس فعالیت‌ها درحوزه مدیریت شهری قدردانی و اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان حراست‌های سیار در سطح شهر هستند که همه چیز را می‌بینند و در لحظه انتقال می‌دهند؛ انتظار از خبرنگاران این است واقعیت‌ها را بیان کنند.

احمد محمدی دبیر شورای شهر آمل نیز با بیان اینکه در راستای وصول چک‌های دپو شده در گاو صندوق اقدام مهمی بوده که در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: از اقدام دیگر بر جذب نیروی جدید در مجموعه شهرداری براساس بررسی موارد دیگر به‌طور ماهانه ۴۰ میلیارد تومان هزینه جاری انجام می‌شد.

وی ادامه داد: ۷۰۰ نیروی انسانی جدید طی دو سال تحمیل این سازمان شده بود که این فرصتی بر اقدام عمرانی نمی‌ماند و ۸۰ درصد اعتبار به این بخش اختصاص می‌یافت.

محمدی خاطرنشان کرد: طی این سه سال با وجود فشارها به مجموعه مدیریت شهری نیروی جدیدی به سازمان شهرداری اضافه نشد.

کد خبر 788702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.