کنگره ۳ هزار شهید خراسان شمالی باشکوه برگزار شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی برگزاری کنگره شهدا را عاملی برای حفظ نظام برشمرد و گفت: کنگره سه هزار شهید استان باید باشکوه و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _سه‌شنبه بیستم شهریور_ در جلسه کنگره سه‌هزار شهید خراسان شمالی ضمن اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا سبب حفظ و بقای نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه بقای انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدا است، افزود: دین پیامبر (ص) با عاشورا دوام و بقا یافت و امروز نیز محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته و بقای انقلاب نیز به خون شهیدان انجام می‌شود.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: یادواره‌ها و کنگره‌ها شعائر انقلاب هستند و شعارهای انقلاب را ماندگار کرده است، زیرا شعارها هدف‌گذاری مسیر انقلاب و مبانی تحلیل انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید تمام توان خود را برای برگزاری باشکوه و پرشور این رویداد بگذاریم و از توان داخلی و نیروهای جهادی برای برگزاری کنگره استفاده کنیم و همه پای کار بیایند تا این کار فرهنگی بزرگ و تأثیرگذار در استان محقق شود.

کد خبر 788700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.