پای کینه قدیمی به دعوای بازیکنان نساجی باز شد / خط‌قرمز ساکت روی نام کاپیتان محبوب!

محمد عباس‌زاده مهاجم و کاپیتان محبوب تیم فوتبال نساجی مازندران با تصمیم ساکت الهامی از لیست ببرهای قائمشهر خط خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چند روز قبل بود که سیامک نعمتی پس از حضور در محل تمرین پرسپولیس برای بازی نساجی مازندران با تیم فوتبال پرسپولیس تهران از عبارت «خانه» در یک استوری اینستاگرامی استفاده کرد و دلخوری محمد عباس‌زاده مهاجم باتجربه نساجی‌چی‌ها را به‌همراه داشت و این بازیکن با انتشار یک استوری پاسخ ستاره سابق پرسپولیس و هم‌تیمی‌اش را داد.

استوری محمد عباس‌زاده و ناراحتی هواداران نساجی باعث شد سیامک نعمتی درنهایت خیلی‌زود استوری قبلی خود را پاک کند و تصویری با پیراهن نساجی قرار دهد تا ماجرا حداقل برای مدتی ختم به‌خیر شود، اما به‌دنبال آن اتفاقات، محمد عباس‌زاده کاپیتان تیم فوتبال نساجی با تصمیم کادرفنی این تیم در اختیار باشگاه قرار گرفت و باید در کمیته انضباطی نساجی حاضر شود. این تصمیم پس از استوری عباس‌زاده علیه سیامک نعمتی گرفته شده است.

پای کینه قدیمی به دعوای بازیکنان نساجی باز شد / خط‌قرمز ساکت روی نام کاپیتان محبوب!

محمد عباس‌زاده مهاجم و کاپیتان محبوب تیم فوتبال نساجی مازندران، برای دومین‌بار در فصل جاری از سوی سرمربی تیم، ساکت الهامی، از تمرینات کنار گذاشته شده است. این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که تنها چند هفته از آغاز فصل جدید گذشته و این دومین‌بار است که عباس‌زاده با چنین تصمیمی مواجه می‌شود. پیش از وی، سیدمحمداحسان حسینی نیز از تمرینات نساجی مازندران کنار گذاشته شده بود.

به‌نظر می‌رسد اختلافاتی میان ساکت الهامی و بازیکنان وجود دارد که منجر به این تصمیمات شده است، هرچند جزئیات دقیق‌تری درخصوص این اتفاقات وجود ندارد. گفتنی است محمد عباس‌زاده یکی از محبوب‌ترین بازیکنان نساجی محسوب می‌شود و کنار گذاشتن وی از این تیم مورد توجه بسیاری از هواداران و رسانه‌ها قرار گرفته است.

پای کینه قدیمی به دعوای بازیکنان نساجی باز شد / خط‌قرمز ساکت روی نام کاپیتان محبوب!

البته باید متذکر شد پس از ایجاد حواشی میان سیامک نعمتی و محمد عباس‌زاده، ساکت الهامی در اولین جلسه‌تمرین نساجی به‌دنبال ایجاد جو دوستانه و اتحاد در بین شاگردانش برای موفقیت تیم و خوشحالی هواداران بود و نسبت به این موضوع گلایه کرد.

سرمربی باتجربه نساجی قائمشهر که فصل گذشته توانسته این تیم را از سقوط نجات دهد و باتوجه به کسب عنوان تاریخی قهرمانی در جام‌حذفی برای نساجی، از محبوبیت زیادی نیز در قائمشهر برخوردار است، مدعی بود که بازیکنان باتجربه تیمش باید مانع از ایجاد حاشیه و تفرقه در تیم شوند و این موضوع می‌تواند آینده باشگاه نساجی را تحت‌الشعاع قرار دهد و انتظاری که از کاپیتان این تیم داشته، برآورده نشده است.

پای کینه قدیمی به دعوای بازیکنان نساجی باز شد / خط‌قرمز ساکت روی نام کاپیتان محبوب!

محمد عباس‌زاده که در سال ۱۳۹۲ به پرسپولیس پیوسته بود و در ۳۸ بازی با زدن ۱۲ گل پدیده فصل سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران شد یکی از بازیکنانی بود که هیچ‌گاه فرصت بازگشت به پرسپولیس را پیدا نکرد اما یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ نساجی است.

کد خبر 788663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.