اقدامات ستاد اربعین اصفهان مایه مباهات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اقدامات صورت گرفته ستاد اربعین اصفهان مایه مباهات است و از دستگاه‌های اجرایی، دولتی و خصوصی استان که در راستای برگزاری اربعین حسینی اقدامات ویژه انجام دادند، قدردانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز _سه‌شنبه بیستم شهریور_ در نشست ستاد اربعین استان اصفهان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در راستای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته مایه مباهات است البته چالش‌ها و نقص‌هایی نیز وجود داشت که در صدد هستیم در سال آینده جبران شود.

وی افزود: گزارش‌های ارائه شده در نشست، به‌صورت مکتوب همراه با تجزیه و تحلیل، ارائه معایب و محاسن و پیشنهاد برای رفع چالش‌ها و ارتقا محاسن باید به ستاد اربعین استان ارسال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت تاکید کرد: از دستگاه‌های اجرایی، دولتی و خصوصی استان که در راستای برگزاری اربعین حسینی اقدامات ویژه انجام دادند همچون بنگاه‌های اقتصادی که خالصانه امکانات و ظرفیت‌های خود را به میدان آوردند قدردانی خواهد شد.

جان‌نثاری گفت: درصدد هستیم تا قدردانی ویژه‌ای از ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر از افراد و نهادهایی که در این امر مهم تلاش کردند، داشته باشیم.

وی ادامه داد: نامه گلایه‌آمیز از ستاد اربعین استان باید برای دستگاه‌های کم کار به‌ویژه در حوزه حمل‌ونقل همکاری ابلاغ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه بایستی پای کار اربعین حسینی ایستاد، خاطرنشان کرد: تکاپوی دشمن برای کم‌رنگ کردن چهره و تأثیر اربعین حسینی در جهان نشان می‌دهد که در این مسیر به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم.

جان‌نثاری گفت: بر مسائل فرهنگی باید وقت و انرژی ویژه گذاشته شود و شبهات به‌صورت موردی و شفاف برای آحاد مردم در فضای حقیقی و مجازی تبیین و برطرف شود.

وی افزود: مراسم راهپیمایی اربعین به‌صورت کاملاً مردمی برگزار شده و خواهد شد و مُصر هستیم که این آئین به جایگاه مد نظر مقام معظم رهبری برسد.

کد خبر 788662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.