پای کار اربعین حسینی ایستاده‌ایم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه بایستی پای کار اربعین حسینی ایستاد، گفت: تکاپوی دشمن برای کم‌رنگ کردن چهره و تأثیر اربعین حسینی در جهان نشان می‌دهد که در این مسیر به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری در نشست ستاد اربعین استان، ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در راستای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی، اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته مایه مباهات است البته چالش‌ها و نقص‌هایی نیز وجود داشت که درصدد هستیم در سال آینده جبران شود.

وی افزود: گزارشات ارائه شده در نشست، به‌صورت مکتوب همراه با تجزیه و تحلیل، ارائه معایب و محاسن و پیشنهاد برای رفع چالش‌ها و ارتقای محاسن به ستاد اربعین استان ارسال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت بیان کرد: از دستگاه‌های اجرایی، دولتی و خصوصی استان مانند بنگاه‌های اقتصادی که در راستای برگزاری اربعین حسینی اقدامات ویژه انجام دادند و خالصانه امکانات و ظرفیت‌های خود را به میدان آوردند، قدردانی خواهد شد.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: همچنین درصدد هستیم تا قدردانی ویژه‌ای از ۴۰۰ الی ۵۰۰ نفر از افراد و نهادهایی که در این امر مهم تلاش کردند داشته باشیم.

وی ادامه داد: از سویی قرار است یک نامه گلایه‌آمیز از ستاد اربعین استان برای دستگاه‌هایی که کم کاری داشتند بالأخص دستگاه‌هایی که در حوزه حمل‌ونقل همکاری نکردند، ابلاغ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه بایستی پای کار اربعین حسینی ایستاد، عنوان کرد: تکاپوی دشمن برای کم‌رنگ کردن چهره و تأثیر اربعین حسینی در جهان نشان می‌دهد که در این مسیر به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم.

جان‌نثاری افزود: لیکن باید بر مسائل فرهنگی وقت و انرژی ویژه گذاشته شود و شبهات به‌صورت موردی و شفاف برای آحاد مردم در فضای حقیقی و مجازی تبیین و برطرف شود؛ مراسم راهپیمایی اربعین به صورت کاملاً مردمی برگزار شده و خواهد شد و مُصر هستیم که این آئین به جایگاهی که مد نظر مقام معظم رهبری است برسد.

کد خبر 788644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.