آغاز هیجان فوتبال خاکی در محلات شهر اصفهان/ جام قهرمان شهر ۳ ساله شد

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: سومین دوره مسابقات فوتبال محلات «جام قهرمان شهر» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا خاکسار اظهار کرد: مسابقات فوتبال محلات با عنوان جام قهرمان شهر، برای سومین سال پیاپی با حضور تیم‌های فوتبال خاکی محلات شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس تقویم مسابقات، ثبت نام تیم‌ها برای شرکت در این رویداد ورزشی از ۱۷ شهریور تا ۵ مهرماه انجام می‌شود و رقابت‌ها از هفته دوم مهر آغاز خواهد شد.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این مسابقات با شعار «کوچه پس کوچه‌های شهر پر از قهرمان است»، برگزار می‌شود، گفت: این رقابت‌ها سال گذشته با حضور ۱۰۵ تیم از مناطق مختلف شهر برگزار شد، امسال رقابت‌ها با شرکت تیم‌هایی از ۸ منطقه شهر است که در تلاش هستیم تعداد مناطق شرکت کننده افزایش پیدا کند.

آغاز هیجان فوتبال خاکی در محلات شهر اصفهان/ جام قهرمان شهر ۳ ساله شد

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم حدود ۱۱۰ تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کنند، خاطرنشان کرد: مرحله نخست مسابقات در پاییز و مرحله نهایی مسابقات که قهرمان شهر در آن تعیین می‌شود، بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۶۲۶۶۸۵۵ (داخلی ۲۰۷ و ۲۰۶) تماس بگیرند.

کد خبر 788641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.