عرضه بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال املاک و مستغلات در مزایده تملیکی

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده سراسری ۱۱۵۵ املاک و مستغلات خبر داد و گفت: در این مزایده املاک و مستغلات با قیمت پایه ۷۰ هزار و ۴۰۲ میلیارد ریال عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمد فرخی از برگزاری مزایده سراسری ۱۱۵۵ اموال تملیکی خبر داد و اظهار کرد: در این مزایده ۳۶۲ ردیف املاک و مستغلات، شامل باغ و اراضی، مسکونی، آپارتمان، زمین تجاری، صنعتی با قیمت پایه ۷۰ هزار و ۴۰۲ میلیارد ریال عرضه شده است.

وی با بیان اینکه این مزایده در ۲۶ استان برگزار می‌شود، افزود: این مزایده از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۸ شهریور آغاز شده و متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۷ شهریور سال جاری فرصت دارند تا پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: زمان رمزگشایی پیشنهادها روز چهارشنبه ۲۸ شهریور خواهد بود.

فرخی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه ستاد ایران و یا سایت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مشخصات املاک عرضه شده را مشاهده کنند.

کد خبر 788639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.