آمریکا و انگلیس چند دانش‌آموز دختر یمنی را به شهادت رساندند

منابع یمنی خبر دادند در حمله هوایی آمریکا به جنوب این کشور تعدادی دانش‌آموز به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خبرگزاری «سبأ»، ظهر امروز _سه‌شنبه بیستم شهریور_ به نقل از یک منبع محلی در استان تعز (جنوب یمن) گزارش داد: در حمله هوایی جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به شهرستان «التعزیه» تعدادی از دانش‌آموزان دختر مدرسه «الجند» به شهادت رسیده‌اند و شماری نیز مجروح شده‌اند. منابع یمنی تا لحظه انتشار این گزارش جزئیات بیشتری درباره تعداد دقیق شهدا و مجروحان منتشر نکرده‌اند.

روزنامه «۲۶ سپتامبر» نیز به نقل از خبرنگار خود در تعز خبر داد جنگنده‌های آمریکایی مدرسه دخترانه «عائشه» را هدف قرار داده‌اند و دست‌کم ۲ دختر به شهادت رسیده‌اند و ۸ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

بر اساس این گزارش، مدرسه یادشده ویران شده است و به ساختمان‌های مجاور نیز خسارت وارد شده است. این روزنامه یمنی درعین‌حال اشاره کرد جنگنده آمریکایی بعدازاین حمله به‌صورت پیوسته بر فراز مسجد تاریخی «الجند» و ساختمان‌های مسکونی اطراف آن در حال پرواز بوده است.

آمریکا و انگلیس طی ماه‌های گذشته در حمایت از اسرائیل ده‌ها بار خاک یمن را هدف حمله قرار داده‌اند. حملات آمریکا و انگلیس به یمن پس از آن آغاز شد که یمنی‌ها در حمایت از مردم فلسطین به کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بنادر رژیم صهیونیستی بود، اجازه عبور ندادند.

کد خبر 788612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.