طرح بازرسی و نظارت بر آسانسورهای متروی اصفهان برگزار شد

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: مانور و طرح بازرسی و نظارت بر آسانسورهای متروی این کلان‌شهر توسط اداره کل استاندارد استان با هدف ارتقای ایمنی شهروندان و نظارت بیشتر بر آسانسورهایی که مشمول استاندارد اجباری است، برگزار شد.

هادی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مانور و طرح بازرسی و نظارت بر آسانسورهای متروی اصفهان توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این مانور نظارتی که نوزدهم شهریور سال جاری با حضور مدیر کل اداره استاندارد استان اصفهان و کارشناسان مربوطه و تیم‌های بازرسی، به‌صورت سر زده از متروی اصفهان انجام شد، وضعیت استاندارد و ایمنی آسانسورها مورد بررسی قرار گرفت.

طرح بازرسی و نظارت بر آسانسورهای متروی اصفهان برگزار شد

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تاکید کرد: این مانور با هدف ارتقای ایمنی شهروندان و نظارت بیشتر بر آسانسورهایی که مشمول استاندارد اجباری است، انجام شد.

کریمی گفت: با توجه به اهمیت موضوع نظارت و نظر به اینکه روزانه بیش از ۱۰۰ هزار مسافر درون شهری توسط مترو جابه‌جا می‌شوند و تعداد ۸۴ دستگاه آسانسور نیز در مترو قرار دارد، متروی اصفهان در اولویت این بازدید قرار گرفت.

طرح بازرسی و نظارت بر آسانسورهای متروی اصفهان برگزار شد

وی ادامه داد: در این بازدید مدیرعامل و کارشناس مترو نیز گزارشی از فعالیت شبانه‌روزی و اهتمام این شرکت در راستای اعمال نظارت‌ها و کنترل‌های لازم در راستای رعایت استانداردهای ایمنی و نگهداری و تعمیرات دوره‌ای آسانسورها و اقدامات انجام شده در رابطه با این موضوع ارائه کردند و درباره اجرای استانداردهای ملی ایران و دستورالعمل‌های ایمنی بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 788587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.