استانداری محل حل مسائل استان است، نه اتاق عملیات جریانات سیاسی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره شاخصه‌های استاندار منصوب دولت چهاردهم با بیان اینکه استانداری باید اتاق عملیات حل مسائل استان باشد، گفت: اگر استانداری بخواهد به اتاق عملیات جریان‌های سیاسی تبدیل شود، اختلاف و درگیری میان نمایندگان و استانداری بالا می‌گیرد.

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره شاخصه‌های ضروری برای استاندار اصفهان اظهار کرد: ما مسائل متعدد و بسیار پیچیده‌ای در استان اصفهان داریم و به همین دلیل استاندار باید کسی باشد که متناسب با این مسائل توان حل مسئله و پیگیری مشکلات پیچیده را داشته باشد.

وی افزود: نیاز است استاندار تجربیات موفق کاری در مسئولیت‌های پیشین خود داشته باشد و با تعامل در داخل و خارج استان و در سطح ملی، مشکلات استان را پیگیری کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهم‌ترین ویژگی مورد نیاز استاندار، توان بسیج نیروها در مسیر حل مسائل استان است، زیرا کسی که امکان تعامل سازنده برای بسیج نیروها را داشته باشد می‌تواند این مسائل پیچیده و متعدد را حل‌وفصل کند.

طغیانی درباره سهم خواهی جریانات سیاسی و ستادهای انتخاباتی در انتصابات اظهار کرد: همه افراد و نیروهای عملیاتی ممکن است، یک عقبه سیاسی داشته باشند، اما چیزی که مهم است این است که آیا این فرد سیاسی عمل می‌کند یا خیر؟

وی با بیان اینکه استانداری باید اتاق عملیات حل مسائل استان باشد، گفت: اگر استانداری بخواهد به اتاق عملیات جریان‌های سیاسی تبدیل شود، اختلاف و درگیری میان نمایندگان و استانداری بالا می‌گیرد و نگرانی اصلی که الان وجود دارد، همین است که استانداری به دست افرادی بیفتد که آنجا را به اتاق عملیات جریان خودشان تبدیل کنند.

کد خبر 788576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.