استاندار خوزستان یک شخصیت بومی و توانمند باشد

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار خوزستان باید شخصیتی بومی، توانمند و آشنا به مسائل استان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سیدمحسن موسوی‌زاده امروز _سه‌شنبه بیستم شهریور_ در نشست با علیرضا احمدی قائم‌مقام وزارت کشور با اشاره به جایگاه ویژه استان خوزستان در سطح کشور، اظهار کرد: مطالبه مجمع نمایندگان از وزارت کشور انتصاب یک شخصیت بومی به عنوان استاندار خوزستان است.

وی با بیان اینکه استاندار خوزستان باید شخصیتی توانمند و آشنا به مسائل استان باشد، افزود: استاندار خوزستان باید با اختیارات و اعتباراتی ویژه و برای تحول استان منصوب شود.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات مجمع نمایندگان در راستای همگرایی برای همکاری با دولت چهاردهم، ادامه داد: همگرایی دولت به ویژه وزارت کشور و مجمع نمایندگان می‌تواند بسیاری از معضلات استان را حل و فصل کند و انتظار داریم وزارت کشور در انتصاب نماینده عالی دولت در استان با نمایندگان مردم مشورت و همگرایی داشته باشد.

موسوی‌زاده اضافه کرد: رئیس مجمع نمایندگان در دیداری که با وزیر کشور خواهد داشت، نظر مشورتی مجمع را به اطلاع وزارت کشور خواهد رساند.

کد خبر 788564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.