برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه «روز قم» 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به افزایش تعاملات شهرداری قم با هیئت تیراندازی استان گفت: در راستای گرامیداشت روز قم و هفته دفاع مقدس دو مسابقه تیراندازی ویژه خانواده‌ها و کارکنان شهرداری قم پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمحمد موسوی‌منش امروز _ سه‌شنبه بیستم شهریور_ در حاشیه دیدار هیئت تیراندازی استان با شهردار قم اظهار کرد: به دنبال تأکیدات و دستورات شهردار قم، در راستای توسعه فضاهای ورزشی شاهد پیشرفت خوبی در سطح شهر هستیم.

وی افزود: احداث مجموعه ورزشی برای هیئت کشتی یکی از اقداماتی است که نشان دهنده توجه مجموعه مدیریت شهری به ورزش است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از افزایش تعاملات شهرداری قم با هیئت تیراندازی استان خبر داد و تصریح کرد: به دنبال مشارکت شهرداری با هیئت تیراندازی استان برنامه‌های مختلفی در مناسبات و ایام‌های خاص در حوزه شهروندی با رویکرد بوستان‌ها به منظور ایجاد نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده است.

موسوی‌منش خاطرنشان کرد: در راستای گرامیداشت روز قم و هفته دفاع مقدس دو مسابقه تیراندازی ویژه خانواده‌ها و کارکنان شهرداری قم پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی در بوستان‌های سطح شهر، تاکید کرد: در مرحله اول برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه خانواده‌ها از دو هفته آینده در بوستان خضر برگزار خواهد شد.

کد خبر 788561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.