قطار سریع السیر اصفهان - تهران با جدیت پیگیری می‌شود/ تاکید وزیر راه بر اتمام پروژه

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر وزیر راه و شهرسازی این بود که ما در مورد این پروژه تصمیم توقف یا عدم انجام نگرفته‌ایم و قطعاً این پروژه باید به سرانجام برسد.

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست با وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: محور اصلی صحبت‌های ما مسائل و مشکلات قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران بود و در مورد اقداماتی که نیاز است وزیر کمک کند تا بتوانیم این پروژه را از وضعیت فعلی خارج کنیم رایزنی کردیم.

وی افزود: نظر فرزانه صادق این بود که ما در مورد این پروژه تصمیم توقف یا عدم انجام نگرفته‌ایم و قطعاً این پروژه باید به سرانجام برسد. در حال حاضر در مورد مدل انجام این کار و میزان سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی مسائلی باقی مانده که باید بررسی شود اما در مورد اصل انجام پروژه تردیدی نیست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر وزارت راه و شهرسازی به طور جدی جلو بیاید و بانک مرکزی و سازمان برنامه را با جدیت خود مجاب کند، می‌تواند در همین دوره ۴ ساله دولت چهاردهم پروژه را تکمیل کند.

طغیانی تاکید کرد: اما اگر فضای بلاتکلیفی گذشته ادامه پیدا کند، وضعیت کنونی وجود خواهد داشت و کار جلو نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه ما با جدیت پیگیر این پروژه هستیم، گفت: مسئله اصلی جدیت وزارت راه در این پروژه است، در زمان وزارت محمد اسلامی ایشان شخصاً پیگیر پروژه بود اما در دوره قاسمی و بذرپاش عزم جدی وجود نداشت، اگرچه به عنوان یک پروژه توسط وزارت خانه دنبال می‌شد اما اینکه خود وزیر پیگیری کند، اتفاق نیفتاد.

نماینده مردم اصفهان بیان کرد: امیدوار هستیم که در این دوره با پیگیری شخص وزیر پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران به سرانجام برسد.

 

کد خبر 788539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.