برخورد جدی دادگستری گلستان با افراد مدعی نفوذ در این دستگاه

رئیس کل دادگستری گلستان از تنگ‌تر شدن عرصه بر متخلفان و مدعیان نفوذ در حوزه‌های قضایی استان خبر داد و گفت: دادگستری با افراد مدعی نفوذ در این دستگاه و مرتبطان متخلف برخورد جدی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حیدر آسیابی اظهار کرد: اقدامات خوبی در ضربه زدن به کارچاق‌کن‌ها و افراد مدعی نفوذ در استان صورت گرفته است.

وی افزود: مبارزه با مدعیان نفوذ در دادگستری‌ها و برخورد با مرتبطان متخلف از اولویت‌های قوه قضائیه است.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: در گلستان درخصوص تأمین نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز حفاظت و اطلاعات دادگستری اقدامات خوبی در سه سال گذشته انجام شد که نتیجه آن حضور پُررنگ نمایندگان حفاظت و اطلاعات در همه حوزه‌های قضائی است.

وی با اشاره به تکریم و تشویق سوت‌زنی در دادگستری استان گفت: همه مدیران و نمایندگان اداری و قضائی حفاظت و اطلاعات باید در حوزه‌های قضائی در دسترس مردم باشند تا افراد بتوانند در صورت مواجهه با فساد در بیرون و درون مجموعه به راحتی گزارش خود را ارائه دهند.

آسیابی ادامه داد: هدف حفاظت و اطلاعات در خصوص سرمایه انسانی، رویکرد صیانتی است.

وی اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از ۱۰۰ کارچاق کن و مدعی نفوذ در استان دستگیر شدند که پرونده آنها منتهی به محکومیت شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در خاتمه افزود: با حضور به موقع کارکنان حفاظت و اطلاعات استان از دست رفتن حداقل بیش از ۱۰ میلیارد تومان پول مردم توسط این کارچاق‌کن‌ها جلوگیری شد.

کد خبر 788525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.