قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۵ شهریور+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور_ روند ثابتی ندارد و در برخی از خودروها افزایش و تعدادی نیز کاهش قیمت دیده می‌شود اما بسیاری از خودروهای داخلی و مونتاژی نیز با قیمت روز گذشته معامله می‌شوند.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات پرفروش شرکت ایران خودرو امروز با صعود ۱۰ میلیون تومانی به نرخ ۹۹۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

تارا اتوماتیک V۴ و دیگر مدل مختلف آن با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۹۳۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس TU۵ از محصولات پرطرفدار ایران خودرو با افت هفت میلیون تومانی به قیمت ۸۹۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک از اتومات‌های بازار داخلی نیز با رشد ۱۰ میلیون تومانی به نرخ ۵۲۸ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

وانت زامیاد (رادیال) در شمار محصولات سایپا، که با رشد هفت میلیون تومانی به قیمت ۵۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۸ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۹۷ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۱۷ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۹۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۷۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۰۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۲۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۷۲ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۷۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۹۸ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۲ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۲ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۳ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۵ شهریور+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز در تعدادی از محصولات با افزایش قیمت روبه‌رو است.

یکی از مدرن‌ترین مدل‌های اکستریم، خودروی VX است که امروز با رشد قیمت ۴۰ میلیون تومانی به نرخ چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

پیکاپ G۹ یکی از محصولات پرآپشن و قدرتمند شرکت بهمن موتور نیز ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت سه میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

شاین مکس از دسته محصولات مونتاژی ایران خودرو امروز با صعود ۲۰ میلیون تومانی با یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان تحویل متقاضی می‌گردد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۷۷ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۰۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۴۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۱۴ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۵ شهریور+ جدول

کد خبر 788515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.