قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۴ شهریور+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _شنبه بیست‌وچهارم شهریور_ در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی با نوسان همراه است.

سورن پلاس موتور XU۷P با رشد ۹ میلیون تومانی قیمت امروز به نرخ ۶۱۰ میلیون تومان و دنا پلاس (۶ سرعته) با افزایش ۸ میلیون تومانی قیمت نسبت به روز گذشته به نرخ ۷۹۵ میلیون تومان رسید.

پژو پارس TU5 با ریزش ۸ میلیون تومانی به نرخ ۸۹۳ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک با رشد ۹ میلیون تومانی به نرخ ۶۸۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات محبوب ایران خودرو بدون تغییر و با قیمت ۹۸۵ میلیون تومان و تارا اتوماتیک V2 و انواع مختلف این خودرو با حفظ تعادل و قیمت ۸۷۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای سایپا با کاهش یک میلیونی و قیمت ۷۰۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۸ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۰۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۱۴ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۹۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۶۸ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۰۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۲۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۷۳ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۷۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۰۸ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۱۳ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۸ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۳ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۴ شهریور+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نی افت و خیز قیمت دیده می‌شود.

جک J4 از اقتصادی‌ترین محصولات کرمان موتور از ابتدای معاملات امروز در حالت ثبات فرو رفته است و با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی E-QM5 که در طول ۳۴ روز ۳۲۰ میلیون تومان افت قیمت داشته است، امروز به قیمت یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت بستیون T77 امروز مانند دیگر محصولات شرکت بهمن موتور که روند قیمتی ثابتی را در پیش گرفتند امروز با قیمت یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رود.

لاماری ایما نیز در ابتدای هفته در محدوده یک میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان قرار گرفت.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۷۷ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۶۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۱۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۴ شهریور+ جدول

کد خبر 788514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.