رایزنی برای افزایش ظرفیت منابع انسانی در آموزش‌وپرورش / پیگیر پرداخت پاداش معلمان هستیم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پیگیر پرداخت پاداش معلمان از دولت هستیم، اظهار کرد: درباره افزایش ظرفیت منابع انسانی و مجوزهای لازم از سران قوا در حال رایزنی و پیگیری هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا کاظمی در بیستمین جلسه ستاد مهر که با حضور اعضای این ستاد به صورت حضوری و برخط که در محل این وزاتخانه برگزار شد با اشاره به اینکه پیگیر پرداخت پاداش معلمان از دولت هستیم، اظهار کرد: درباره افزایش ظرفیت منابع انسانی و مجوزهای لازم از سران قوا در حال رایزنی و پیگیری هستیم.

وی پیرامون پیگیری مستمر تعیین وضعیت نیروهای قرارداد کارمعین و خرید خدمت افزود: تمام تلاشمان را برای رفع دغدغه‌های این قشر به کار خواهم گرفت.

وزیر آموزش و پرورش گفت: گزارش‌هایی که درباره کم‌کاری برخی مدیران وجود دارد، بسیار اندک است، اما همین اندک نیز برای نظام تعلیم و تربیت بسیار محسوب می‌شود، بنابراین اگر در جایی این احساس به وجود بیاید که مدیری کم‌کاری و کم‌فروشی کرده است، درنگ نیم‌کنیم و طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

کاظمی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ثبت نام اتباع تاکید کرد: در آستانه بازگشایی مهر از هرگونه تغییر مدیران مدارس پرهیز کنید و اگر قرار بر تغییر باشد، باید بر اساس ضوابط و هماهنگی انجام شود.

کد خبر 788506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.