خطر «امارات» از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌تر است

کارشناس فوتبال گفت: امارات می‌تواند به دروازه کشورمان نزدیک شود، پس بهتر است که ضعف‌های دفاعی تیم ملی برای این جدال بهتر شود.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره بازی ایران و امارات اظهار کرد: با توجه به اینکه امارات در جدال گذشته خود عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت ثابت کرد با هدف رسیدن به جام‌جهانی برابر حریفان خود صف‌آرایی می‌کند و برای رویارویی با تیم کشورمان نیز می‌تواند از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و از همین‌رو تقابل آسانی برای یوزها نخواهد بود.

وی افزود: شاگردان قلعه‌نویی در مصاف با قرقیزستان نمایش خوبی از خود ارائه ندادند و همین موضوع اعتراض اهالی فوتبال را نیز به دنبال داشت، در واقع با توجه مهره‌هایی که در تیم ملی حضور دارند شاهد بازی ضعیفی از سوی آن‌ها مقابل قرقیزستان بودیم.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به اهمیت این تقابل تصریح کرد: شاگردان قلعه‌نویی باید برابر امارات به پیروزی دست پیدا کنند؛ چراکه اگر چنین اتفاقی رقم نخورد اعتراض‌های بیشتری نسبت به عملکرد تیم ملی وارد می‌شود و ممکن است حواشی زیادی برای تیم کشورمان ایجاد شود.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم ملی بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد که در خط حمله و هافبک می‌توانند عملکرد موفقی را ارائه دهند، اما برابر قرقیزستان شاهد نمایش ضعیف آن‌ها بودیم.

نوری در تشریح عملکرد تیم ملی مقابل قرقیزستان خاطرنشان کرد: چمن استادیوم فولادشهر برای بازیکنان قرقیزستان نیز دچار ایراداتی بود و اگر قرار باشد تیمی با مشکل بیشتری مواجه شود آن‌ها هستند، بنابراین وضعیت نامطلوب چمن تنها یک بهانه است و نباید فراموش کرد که شاگردان قلعه‌نویی در نخستین تقابل خود از امتیاز میزبانی نیز بهره بردند.

وی اضافه کرد: در هر صورت وقتی هواداران می‌بینند که تیم ملی با وجود در اختیار داشتن مهره‌های مؤثر برابر ضعیف‌ترین تیم گروه خود نمایش ضعیفی را از خود ارائه می‌دهند نسبت به عملکرد آن‌ها معترض می‌شوند.

کارشناس فوتبال کشورمان پیرامون نقطه ضعف‌های تیم ملی بیان کرد: قرقیزستان توانایی لازم برای گلزنی را نداشت، اما امارات می‌تواند به دروازه کشورمان نزدیک شود پس بهتر است که ضعف‌های دفاعی تیم ملی برای این جدال بهتر شود، در خط هافبک تیم کشورمان مهره‌های خوبی پا به توپ می‌شوند، اما باید به هماهنگی برسند، در خط حمله نیز به‌دلیل در اختیار داشتن بازیکنان خوش تکنیک می‌توانیم عملکرد بهتری ارائه دهیم.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال کشورمان در دومین تقابل خود در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی امشب برابر امارات صف‌آرایی خواهد کرد.

کد خبر 788446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.