لزوم حل مسائل مرتبط با بافت‌های تاریخی شهر اصفهان

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت توجه به بافت‌های تاریخی شهر و حل مسائل مرتبط با آن‌ها گفت: برای سرمایه‌گذاری و زندگی در این مناطق نیاز به تعامل و حل مسائل موجود داریم.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت توجه به بافت‌های تاریخی و حل مسائل مرتبط با آن‌ها اظهار کرد: برای سرمایه‌گذاری و زندگی در این مناطق نیاز به تعامل و حل مسائل موجود داریم؛ در غیر این صورت، مشکلات قدیمی همچنان باقی خواهد ماند و تصمیمات جدید ممکن است با قوانین موجود مغایرت داشته باشد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر تلاش کرده است تا از اختیارات قانونی خود استفاده کند، اما در بسیاری از موارد، محدودیت‌های قانونی مانع اقدامات بیشتر می‌شود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری جلسات و بهبود رفتارها بتوانیم در راستای رفع مشکلات مردم گام‌های موثرتری برداریم.

کد خبر 788428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • FR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    پیاده رو حد فاصل سه راه سروستان تا خیابان مشتاق کانل جیشیر را احداث فرمایید که عبور و مرور عابر پیاده خطرناک است و بعد از احداث چندین ساله این خیابان به بهانه های واهی تاکنون نسبت به احداث پیاده رو اقدام نشده است