دیدار شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۱۲/ آماده‌سازی شهر برای آغاز سال تحصیلی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از برگزاری بیست‌ودومین دیدار مستقیم و بدون واسطه شهردار اصفهان با مردم محلات و مناطق مختلف شهر خبر داد و گفت: این دیدار امروز ( سه‌شنبه) پس از نماز مغرب و عشا در مسجد قبای ملک‌شهر واقع در منطقه ۱۲ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به برگزاری بیست‌ودومین دیدار بدون واسطه شهردار اصفهان با مردم محلات و مناطق مختلف شهر اظهار کرد: این دیدار امروز _سه‌شنبه بیستم شهریور_ پس از نماز مغرب و عشا در مسجد قبای ملک‌شهر واقع در منطقه ۱۲ برگزار می‌شود.

وی در توضیح روند این دیدارها افزود: ابتدا در مساجد حضور یافته و نظرات و پیشنهادات شهروندان و نمایندگان محلات را دریافت می‌کنیم و در ادامه پس از یک بازه زمانی سه‌ماهه، مجدد در همان مکان حضور پیدا می‌کنیم و پاسخگوی مطالبات مطرح‌شده در دور نخست خواهیم بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تاکید کرد: یکی از مشکلات این‌گونه دیدارها این است که پس از شنیدن مشکلات، اقدامات اجرایی و اطلاع‌رسانی مناسبی در مورد نتایج انجام نمی‌شود، اما در قالب برنامه «مردم سلام» دو بار حضور خواهیم داشت؛ بار نخست شنونده و بار دوم پاسخگو هستیم.

معرک‌نژاد با اشاره به آماده‌سازی شهر برای آغاز سال تحصیلی گفت: با نزدیک شدن به ماه مهر و آغاز سال تحصیلی، ستاد مهر شهرداری اصفهان آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: شهرداری با برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه‌های مختلف از جمله تاکسیرانی، حمل‌ونقل و ترافیک و اتوبوسرانی در تلاش است تا شهر را برای حضور مجدد دانش‌آموزان در مدارس آماده کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سامانه «سفیر مهر» نیز آماده ارائه خدمات برای رزرو سرویس مدارس به‌صورت غیرحضوری است.

وی از هماهنگی‌های انجام‌شده با پلیس راهور، آموزش و پرورش و دیگر نهادها برای مدیریت ترافیک هفته‌های ابتدایی مهر خبر داد و ادامه داد: از والدین تقاضا می‌شود با همراهی خود در آغاز سال تحصیلی به بهبود شرایط ترافیکی شهر کمک کنند.

کد خبر 788426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.