قهرمان فوتسال شهر کرمانشاه مشخص شد

فینال مسابقات فوتسال قهرمان شهر بین محلات کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، عصر امروز _دوشنبه نوزدهم شهریور_ با همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، مسابقات فینال فوتسال محلات شهر کرمانشاه در قالب جام قهرمان شهر با قهرمانی تیم محله صادقیه الف به پایان رسید.

تیم‌های چم بشیر الف نایب قهرمان و تیم مسجد امیرالمومنین (ع) محله دولت آباد نیز در رده سوم قرار گرفتند و تیم فوتسال محله مراد آباد صاحب جام اخلاق این مسابقات شد.

در حاشیه‌این مسابقات، ایمان درخشی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمان شهر هستیم که در رشته فوتسال برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که سالیانه در سطح کشور برگزار می‌شود در هر رشته قهرمان مشخص می‌شود و به مسابقاتی که تحت عنوان شهر قهرمان برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و شهرداری کرمانشاه در ادامه بیان داشت: نهایتاً یک شهر، قهرمان یک رشته در سطح کشور می‌شود و این مسابقات مقدمه‌ای برای مسابقات شهر قهرمان است.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۱۵ تیم از سراسر شهر کرمانشاه و از مناطق مختلف شهر شرکت داشتند و در سه روز با هم به رقابت پرداختند و نهایتاً امروز اختتامیه این برنامه برگزار شد.

درخشی به اهداف این مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: هدف اصلی از این برنامه ایجاد شور و نشاط و اهمیت دادن به مقوله ورزش و سلامت اجتماعی در سطح شهر می‌باشد.

وی در پایان گفت: هدف این مسابقات جا انداختن مقوله ورزش و فرهنگ قهرمانی و پهلوانی می‌باشد و امید است این روند ادامه داشته باشد و در رشته‌های دیگر و در همه محلات کرمانشاه همواره شاهد برگزاری مسابقات مختلف و پویایی در سطح جوانان و نوجوانان باشیم.

در ادامه این برنامه، احسان حیدریان عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه خبرگزاری ایمنا که همواره در رویدادهای مختلف حضور دارد و آن را به تصویر می‌کشد باید به عرض برسانم، خدا را شاکریم که یک فرصت ارزشمند ایجاد شده است که در خدمت ورزشکاران جوان و نوجوان کرمانشاهی باشیم و بتوانیم به درستی از این استعدادها و از این قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی که خداوند در اختیار این جوانان کرمانشاهی قرار داده است استفاده کنیم.

وی گفت: امروز با کار زیبایی که در برگزاری این مسابقات توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرمانشاه صورت گرفته است گام مؤثری در جهت محرومیت زدایی و سامان بخشیدن ورزش محلات خصوصاً محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه برداشته شده است.

وی در پایان گفت: حامی چنین برنامه‌های هستیم و شورای شهر پشتیبانی می‌کند و در جهت رفع موانع و مشکلات جوانان و ورزشکاران قدم برخواهیم داشت.

کد خبر 788409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    0 0
    باید به سرعت با استعلام از شهر ستانها لیگ درون استانی را به سرعت شروع کنیم که باعث جنب جوش و تفریح و مزیت اقتصادی پیشرفت ورزش استان ،یافتن استعدادها و شادی و نشاط و پیدا شد اسپانسرها.....می شود
  • علی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    0 0
    البته در تمام رشته های ورزشی حتی با کمک هزینه والدین