حرکت جهادی نوسازی مدارس استان اردبیل در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قابل تحسین است

استاندار اردبیل گفت: حرکت جهادی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در ساخت و تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی و ورزشی شایسته تحسین و قدردانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی در جلسه شورای اداری استان اردبیل، اظهار کرد: نمونه موفقیت دولت محلی سیزدهم را در استان اردبیل در حوزه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی می‌توان به عینه مشاهده کرد.

وی افزود: از روز اول حضور در استان سعی کردیم تا نقاط کور عدم توسعه‌یافتگی استان را مورد رصد و پایش قرار دهیم که یکی از این نقاط کاستی و کمبود ۲ هزار کلاس درس با اولویت پنج شهرستان بود.

وی با تقدیر و قدردانی از مدیریت شایسته و توانمند نوسازی مدارس استان در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: به هیچ وجه زیر بار سه شیفته شدن مدارس نرفتیم و مصمم شدیم تا سرانه آموزشی پایین استان را ارتقا دهیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: ۴۷۰ کلاس درس به بهره‌برداری رسیده و تا مهرم را ۷۰ کلاس درس نیز افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: خیرین قرار است ۳۰۰ کلاس درس را در مدت سه سال احداث و تحویل دهند و در کنار آن شهرداری از محل مولدسازی ۲۳۴ کلاس درس احداث و تحویل آموزش و پرورش می‌دهد.

عاملی گفت: مابقی تعهدات مدرسه‌سازی نیز با اعتبارات دولتی و ملی اجرایی خواهد شد که در مراسم افتتاح مدرسه دارالفنون اردبیل قرار است در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 788398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.