امکان پرداخت آسان‌ عوارض شهری در اصفهان فراهم شد

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان و مشاور شهردار در امور اقتصادی و مشارکت‌های مردمی گفت: عوارض شهری اصفهان از سال گذشته به‌صورت الکترونیکی پرداخت می‌شود که با این اقدام امکان پرداخت آسان‌ عوارض شهری در این کلان‌شهر فراهم شده است.

نادر آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های کشوری برای کاهش استفاده از قبض‌های کاغذی، شهرداری اصفهان از سال گذشته عوارض عمومی همچون نوسازی و کسب و پیشه را به‌صورت پیامکی و الکترونیکی ارسال می‌کند.

وی افزود: شهرداری در سال جاری برای تشویق شهروندان بسته‌های ویژه‌ای از جمله ۵۰ درصد تخفیف در عوارض قطار شهری و حمل زباله را ارائه کرده است.

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان و مشاور شهردار در امور اقتصادی و مشارکت‌های مردمی تاکید کرد: عوارض مختلف شامل نوسازی، آموزش و پرورش، زباله و ارزش افزوده به‌صورت الکترونیکی در سامانه‌های مربوطه قابل پرداخت است.

آخوندی با بیان اینکه عوارض سال جاری در سه مرحله مرداد، آبان و دی به شهروندان پیامک خواهد شد تا امکان پرداخت آسان‌تر فراهم شود، گفت: با این حال، ممکن است مشکلاتی برای برخی شهروندان پیش آید که می‌توانند با تماس با سامانه ۱۳۷ یا مراجعه به مناطق شهرداری اختلافات را رفع کنند.

وی از تغییرات جدید در پرداخت عوارض شهری خبر داد و ادامه داد: عوارض شهری از سال گذشته به‌صورت الکترونیکی پرداخت می‌شود.

کد خبر 788380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • HG IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    0 0
    به نظر شما مبلغ 200/000تومان عوارض برای سه ماه یک اپارتمان70متری منصفانه است. سال گذشته این مبلغ برای یکسال دریافت می‌شده است. مگر حقوق ها چند درصد اضافه شده ؟