نشست خبری شهردار اصفهان هفته جاری برگزار می‌شود

رئیس اداره ارتباطات و حوزه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از برگزاری نشست خبری و مطبوعاتی شهردار اصفهان در هفته جاری خبر داد و گفت: این نشست صمیمانه با حضور خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران جراید، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری بیست‌ویکم شهریور برگزار می‌شود.

محمدحسن مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نشست خبری و مطبوعاتی شهردار اصفهان با حضور خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران جراید، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری از ساعت ۸:۳۰ روز چهارشنبه _بیست‌ویکم شهریور_ در سالن اجتماعات خانه تاریخی مشروطیت اصفهان واقع در خیابان نشاط، کوچه چهاردهم برگزار خواهد شد.

وی افزود: علی قاسم‌زاده در این نشست به تبیین مهمترین رویدادها، پروژه‌ها و اقدامات مدیریت شهری اصفهان پرداخته و پس از آن، به پرسش‌های اصحاب خبر و رسانه پاسخ خواهد گفت.

رئیس اداره ارتباطات و حوزه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان برگزاری نشست‌های خبری و جلسات گپ‌وگفت با رسانه‌ها را از جمله برنامه‌های جاری شهرداری اصفهان در حوزه اطلاع‌رسانی ذکر کرد و گفت: پس از نشست شهردار اصفهان، به روال گذشته هر هفته میزبان یکی از معاونین، مدیران عامل سازمان‌ها، مدیران مناطق ۱۵ گانه یا مدیران کل در شهرداری اصفهان بوده و با حضور اصحاب رسانه به بررسی عملکرد و تشریح اقدامات و برنامه‌های آتی آنها خواهیم پرداخت.

مردانی نشست خبری معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان را دو نشست بعدی این مجموعه اعلام کرد که به مناسبت آغاز ستاد مهر و روز آتش‌نشانی و ایمنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 788367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    برای منطقه سه و معتادین و کارتونخوابها و فروشنده مواد مخدر چیکار کردین؟