بررسی طرح تقاطع‌های غیر هم‌سطح سه راه جویبار و ورودی‌های غربی

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ساری از بررسی طرح تقاطع‌های غیر هم‌سطح سه راه جویبار و ورودی‌های غربی در کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی عاشقان عصر امروز_دوشنبه نوزدهم شهریور_ در نخستین جلسه کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر ساری در سال چهارم فعالیت شورا با اشاره به بررسی طرح تقاطع‌های غیر هم‌سطح سه راه جویبار و ورودی‌های غربی و همچنین بررسی عملکرد برخی از وظایف معاونت خدمات شهری اظهار کرد: با همدلی و همیاری اعضای شورا و همچنین مدیران شهری و شهردار با عملکرد مطلوب باعث رضایت خداوند و شهروندان شویم.

وی افزود: با توجه به وضعیت نامطلوب فضای سبز شهری و همچنین سگ‌های بلاصاحب خواستار ورود جدی معاون خدمات شهری شهرداری ساری به این موارد هستیم تا هر چه زودتر این مباحث به نتیجه برسد.

سیدحسین یوسفی نایب رئیس شورای شهر ساری نیز در این جلسه با انتقاد از برخی فعالیت‌های حوزه شهرداری ساری گفت: در بحث جمع‌آوری زباله‌ها و همچنین سگ‌های بلاصاحب حاشیه‌هایی مانند نبود قرارداد مشخص وجود دارد که باید به آن به‌طور شفاف پاسخ داد.

وی با اشاره به اهمیت طرح تقاطع‌های غیر همسطح سه راه جویبار عنوان کرد: این طرح یکی از بزرگ‌ترین معضلات شهر ساری که سالیان سال است حل نشده و مردم نیز نسبت به آن بسیار گلایه‌مند هستند.

نایب رئیس شورای شهر ساری بیان کرد: امیدواریم هر چه زودتر با همکاری همه مدیران استانی و شهری این معضل حل شود زیرا این یک پروژه استانی است.

سیدحسن احمدی دیگر عضو کمیسیون عمران شورای شهر ساری با تاکید بر اینکه باید ابتدا دلیل گره ترافیکی در منطقه سه راه جویبار مشخص و براساس آن طراحی شود، اظهار داشت: در بحث تأمین اعتبار پروژه نیز باید تمامی دستگاه‌های اجرایی همسو شوند تا هر چه زودتر این مشکل آزاردهنده شهر به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد.

حسین وریجی عضو شورا شهر ساری در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه طبق قانون باید نامه‌هایی مورد بررسی قرار بگیرد که در حوزه شهری تعریف شده باشد و به خارج از آن مربوط نباشد، افزود: برای اجرای طرح تقاطع‌های غیر هم‌سطح سه راه جویبار قطعاً کسی مخالف نیست، ولی باید تصمیم گرفت تا دچار مشکلات بیشتری نشویم.

وی ادامه داد: یکی‌از مهمترین موضوعات بحث تملک است که باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد چون اجرای این طرح باعث باز شدن گره ترافیکی منطقه سه راه جویبار و رضایت‌مندی شهروندان خواهد شد.

کد خبر 788361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.