اعضای بدن عضو داوطلب هلال احمر، به چند بیمار زندگی دوباره بخشید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: مهدیه ذوالفعلی ۱۹ ساله عضو داوطلب جمعیت هلال احمر بود که پس از مرگ مغزی به چند بیمار زندگی دوباره بخشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا شهر جر دی ظهر امروز _دوشنبه نوزدهم شهریور_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای بدن دانشجوی ترم دوم رشته مهندسی شیمی دانشگاه اراک به بیماران زندگی دوباره بخشید.

وی افزود: این داوطلب جمعیت هلال احمر ساکن روستای ضامنجان بود که پس از مرگ مغزی، اعضای بدنش در اقدام تحسین برانگیز خانواده ایشان در بیمارستان تهران اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: مهدیه ذوالفعلی ۱۹ ساله عضو داوطلب جمعیت هلال احمر پس از مرگ مغزی به چند بیمار زندگی دوباره بخشید.

شهر جر دی تصریح کرد: قلب، کبد، قرنیه‌های چشم و نسوج مرحومه به بیماران نیازمند اهدا شد و امید را در دل‌های بیماران منتظر دریافت عضو و خانواده‌هایشان زنده کردند.

وی گفت: مرحومه پس از بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) اراک به دلیل مشکل فشار خون و کم خونی دچار شوک مغزی شده و بنا به ایجاد مشکلات کلیوی و تصمیم خانواده برای ادامه درمان به بیمارستان لبافی نژاد اعزام می‌شود که در جریان درمان به دلیل ایجاد التهاب مغزی و تشنج به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده و تحت درمان قرار می‌گیرد اما متأسفانه دچار مغزی شد.

کد خبر 788333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.