انهدام باند سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی در رشت

فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و انهدام باند سه‌نفره سرقت کابل برق در شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۷۰۰ کیلوگرم کابل برق و مخابرات و پنج دستگاه باتری یو پی اس در جریان این مأموریت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، عیسی روشن‌قلب امروز _دوشنبه نوزدهم شهریور_ اظهار کرد: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت با همکاری مردم است.

وی با اشاره به وقوع چند فقره سرقت کابل برق در شهرستان رشت و پیگیری پلیس در این خصوص افزود: مأموران کلانتری ۱۴ پس از انجام تحقیقات میدانی با بررسی سرنخ‌های به دست‌آمده و تحت نظر قرار دادن نامحسوس مناطق احتمالی سرقت، ۲ سارق این پرونده‌ها را شناسایی و آنها را در نیمه‌های شب حین سوزاندن روکش پلاستیکی کابل‌های مخابرات دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۶۰ کیلوگرم کابل سرقتی و اعتراف سارقان ۲۸ و ۳۶ ساله به ۱۱ فقره سرقت کابل برق خبر داد و خاطرنشان کرد: در ادامه روند رسیدگی پرونده و پی‌جویی‌های به عمل آمده مال‌خر ۴۱ ساله اقلام مسروقه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی رشت با بیان اینکه پنج دستگاه باتری یو پی اس، ۷۶۳ کیلوگرم کابل برق دپو شده در انباری محل اختفا مال‌خر کشف شد، تاکید کرد: اعضای این باند پس از تکمیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

روشن‌قلب تصریح کرد: با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیس می‌توانند از وقوع بسیاری از جرایم به ویژه سرقت جلوگیری کرد و ناکامی مجرمان را رقم زد که این امر در نهایت افزایش احساس امنیت و کاهش وقوع جرم را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 788324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.