کنگره شهدا یک رویداد فرهنگی تأثیرگذار است

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برگزاری کنگره شهدا در استان‌ها به یک رویداد فرهنگی تأثیرگذار تبدیل شده‌است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار علی‌محمد نائینی، امروز_ دوشنبه نوزدهم شهریور _ در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج به کیفیت برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار کرد: برگزاری دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با این کیفیت یک کار خلاقانه است که برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها و اجرای این رویداد مهم فرهنگی فعالیت‌های زیادی انجام شد.

وی افزود: برگزاری کنگره‌ها در استان‌های مختلف کشور به یک پدیده مؤثر و یکی رویداد فرهنگی تأثیرگذار تبدیل شده‌است و شب گذشته یک نمونه ممتاز آن را در شهر یاسوج شاهد بودیم.

سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دومین کنگره ملی سرداران، امیران و دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد از جهت ابتکار، خلاقیت، نوآوری و میزان تولید آثار صوتی، تصویری و مکتوب و نحوه اجرا بسیار فاخر و در تراز ملی برگزار شد.

وی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین میهمان ویژه این مراسم سردار سلامی فرمانده کل سپاه، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار خرم‌دل فرمانده سپاه فتح و سردار مثنوی جانشین سپاه فتح، سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح، فرماندهان نظامی و انتظامی و همه مسئولان و میهمانانی که در این کنگره شرکت کردند، قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا، اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان هفدهم تا نوزدهم شهریور در دهکده دفاع مقدس یاسوج برگزار می‌شود که امشب با برگزاری اجلاسیه سرداران و یک‌هزار و ۵۲۱ شهید والا مقام تیپ سرافراز ۴۸ فتح خاتمه پیدا می‌کند.

کد خبر 788302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.