والدین دانش‌آموزانی که تاکنون ثبت‌نام نکردند، برای نام‌‎نویسی اقدام کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه طی سال جاری نظیر سال‌های گذشته دغدغه نیروی انسانی در استان وجود ندارد، گفت: والدین دانش‌آموزانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکردند و وضعیت آنها تعیین تکلیف نشده است، باید در روزهای پیش‌رو قبل از بازگشایی مدارس نام‌نویسی مقطع تحصیلی را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا ابراهیمی، امروز _دوشنبه نوزدهم شهریور_ در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و الزاماتی مدنظر از ماه‌های گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: آمادگی کامل در استان برای ورود بیش از یک میلیون دانش‌آموز و بیش از ۸۰ هزار معلم را در مدارس خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری نظیر سال‌های گذشته دغدغه نیروی انسانی در استان وجود ندارد، افزود: از هم اکنون آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی را داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تأکید بر توجه خانواده‌ها به ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس تصریح کرد: والدین دانش‌آموزانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکردند و وضعیت آنها تعیین تکلیف نشده است، باید در روزهای پیش‌رو قبل از بازگشایی مدارس نام‌نویسی مقطع تحصیلی را انجام دهند.

وی ابتدای مهر به ویژه ایام نخست بازگشایی مدارس را روز پرترافیکی برشمرد و گفت: اگرچه ترافیک ابتدای مهر پویایی و تحرک خانواده‌ها را نشان می‌دهد، اما تمایل والدین برای رساندن دانش‌آموزان به مدارس نباید در امور سایر شهروندان دغدغه‌ای ایجاد کند.

ابراهیمی با اشاره به میزبانی‌های متعدد استان اصفهان از رویدادهای ملی اظهار کرد: میزبانی از جشنواره ملی فرهنگی، هنری «فردا» را عهده‌دار هستیم و آغاز برگزاری چهل و دومین دوره این فستیوال در قالب مسائل فرهنگی و هنری دانش‌آموزان در پنج رشته ادبی، رسانه‌ای و فضای مجازی، هنرهای نمایشی هنرهای آوایی و هنرهای دستی و تجسمی که ذیل آنها ۶۲ رشته فرهنگی و هنری است.

وی ادامه داد: مسابقات این جشنواره‌ها در سطح مدرسه، منطقه و استان برگزار شده است و منتخبان استانی در اصفهان که دبیرخانه چهل و دومین دوره جشنواره ملی فرهنگی، هنری «فردا» را عهده‌دار است، حضور یافتند و حدود یک هزار نفر از دختران کشور تا بیست‌ودوم شهریور و پس از آن میزبان پسران کشور در این مسابقات هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، هدف از این مسابقات را کشف استعدادهای فرهنگی، هنری و تربیتی دانش‌آموزان دانست و خاطرنشان کرد: متناسب با سند تحول بنیادین دانش‌آموز باید در ساحت‌های مختلف رشد کند و تک ساحتی نباشد.

کد خبر 788294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.