ستاد مهر منطقه ۶ اصفهان آغاز به‌کار کرد

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: طرح ستاد مهر و استقبال از ماه مهر در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی از ابتدای شهریور در این منطقه آغاز شده است و تا پایان شهریور تکمیل می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ستاد مهر منطقه ۶ اصفهان آغاز به‌کار کرده است، اظهار کرد: در این راستا عملیات خط‌کشی طولی خیابان‌های چهارباغ بالا، سعادت‌آباد، آزادگان و شیخ صدوق به طول حدود ۶۰ هزار متر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۱۰۰۰ متر از گذرگاه‌های عابر پیاده مقابل مدارس خیابان چهارباغ بالا در هر دو طرف خط‌کشی و نوسازی شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تاکید کرد: عملیات تعویض و نوسازی تابلوهای عابر پیاده و گذرگاه‌های عبور دانش‌آموزان مقابل مدارس و اطراف آن‌ها نیز انجام شده است.

باقری گفت: بولاردهای پلاستیکی ایمن‌سازی و جداکننده مسیر اتوبوس تندرو و تقاطع‌ها نصب شده و استند دوچرخه در داخل یا مقابل مدارس قرار داده شده است.

وی ادامه داد: شست‌وشو و رنگ‌آمیزی حاشیه مدارس، نظافت داخل حیاط‌ها، شست‌وشوی المان‌ها و تابلوهای ترافیکی و هرس درختان حاشیه مدارس برای بهبود دید انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری معابر منتهی به مدارس و ساماندهی فضای سبز داخل مدارس با درخواست مدیران نیز به انجام رسیده است.

باقری گفت: کارکنان راهور و شهرداری نیز برای روان‌سازی تردد در حاشیه مدارس آماده‌باش هستند.

وی افزود: گل‌کاری چهارراه‌ها و گذرگاه‌های پر تردد، نقاشی‌های دیواری با هنر شهری و نصب مجسمه‌ها در مدارس خوانساری، هورا و سمیه با موضوع فرهنگ کتابخوانی بخشی از این طرح بوده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تاکید کرد: طرح ستاد مهر و استقبال از ماه مهر در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی از ابتدای شهریور در منطقه ۶ آغاز شده و تا پایان شهریور ماه تکمیل خواهد شد.

باقری گفت: ساماندهی و رسیدگی به وضعیت ایستگاه‌های مسیر خط یک و دو بی‌آرتی در این منطقه نیز انجام شده است.

کد خبر 788278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    ای کاش یک کمی هم به شمال شهر مخصوصا کاوه وگلستان صفا شهرک کاوه وحومه بیمارستان غرضی رسیدگی می شد
  • trbtnrgs@gmail.com IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    سلام شهر بهارستان جزو کدام منطقه اصفهان هست لطفآ رسیدگی شود.سرویس اتوبوس رانی ماشینهای فرسوده، مترو هم بیست ساله گذشته و بی نتیجه. اکثر خیابان ها فضای سبز نداره مانند ادامه خیابان بهشت خشک وبی روح
  • ااااا IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    1 0
    به داد مردم دنارت ردان برسید که هیچ امکاناتی ندارن (فاضلاب)تمام خونه ها پی هاشون از بین رفته
    • سلام خدا قوت خسته نباشید عباس اسماعیلی لقب عباس شو IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
      0 0
      اول تشکر از زحمات ولی خیلی کند انجام کار میکند چندین بار قول مساعد دادند در مورد آسفالت دنبال کانال آب ورزشگاه را مشگل مالکیت را حل کنند آن شاالله در آینده نزدیک