اصلاح شبکه روشنایی پارک‌های منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: اصلاح شبکه روشنایی پارک‌های پگاه و گل مریم با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال انجام شد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پارک‌ها به‌عنوان مکانی فرهنگی و تفریحی در شهرها شناخته می‌شوند و روشنایی این مکان‌ها در آرامش و امنیت شهروندان از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است.

وی افزود: با توجه به نیاز هر فرد برای داشتن فضایی آرامش‌بخش جهت سپری کردن اوقات فراغت خود همچون پارک و فضای سبزهای عمومی، همچنین با توجه به حضور شهروندان در شب‌ها در مکان‌های مذکور؛ موضوع روشنایی از آن جهت ضرورت داشته که علاوه بر افزایش امنیت، موجب جذابیت بیشتر مکان‌ها نیز می‌شود و می‌تواند پارک‌های سطح شهر را به مکانی امن و لذت‌بخش تبدیل کند که در همین راستا اصلاح شبکه روشنایی پارک‌های پگاه و گل مریم در منطقه ۱۰ اصفهان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال انجام شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعویض سری چراغ‌های قدیمی این پارک‌ها که لوکس نوری پایین مصرف برق بالایی داشت با ۹۰ سری چراغ ال ای دی ۳۵ وات کم مصرف جایگزین شد.

اصلاح شبکه روشنایی پارک‌های منطقه ۱۰ اصفهان

صیرفی‌نژاد خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان در فضاهای عمومی و پارک‌ها از اولویت‌های شهرداری بوده و در راستای خدمت به مردم و ایجاد شهری زیبا، امن و مناسب برای شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 788239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    خواهشمندیم اگر که لطف بفرمایید محله هفتون کوچه امامزاده هم سری بزنید تماشا بفرمایید
  • سرباز ولایت IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    زحمت بکشین ایستگاه اتوبوس مقابل خود شهرداری منطقه ۱۰ را شب ها؛ روشنایی اش را تامین کنین
  • محمد IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    سلام شهردار محترم منطقه 10 اصفهان وضعیت آسفالت بن بست شهید حیدر علی ابراهیمی واقع در کنار گذر اتوبان شهید اردستانی بعد از کوچه شهید علی دوستی بسیار اسفناک است؛ شما را به خدا این بن بست را آسفالت کنید. مردم این منطقه ضعیف هستند و توانایی همیاری برای آسفالت ندارند