۱۳ اقدام ویژه ستاد مهر منطقه ۱۱ اصفهان در آستانه بازگشایی مدارس

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از ۱۳ اقدام ویژه شهری ستاد مهر این منطقه در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شعار سال جاری ستاد مهر شهرداری اصفهان با عنوان «تمام شهر مدرسه است» اظهار کرد: منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از هم‌اکنون خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده کرده است.

وی افزود: در همین راستا با مسئولان آموزش و پرورش واقع در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان جلساتی برگزار شده است تا در روز نخست بازگشایی مدارس یک مدرسه به‌عنوان نمونه جهت نواختن زنگ مهر انتخاب شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اضافه بر موارد متعدد اقدامات منطقه در این راستا، ۱۳ اقدام به‌صورت ویژه در دستورکار قرار گرفته که از این تعداد بعضی فراتر از وظایف قانونی شهرداری و در جهت همکاری با آموزش و پرورش و مدیران مدارس بوده است.

غلامی اضافه کرد: هرس درختچه‌های اطراف مدارس، رسیدگی به فضای سبز داخل مدارس، هرس درختان داخل مدارس و نیز رنگ‌آمیزی جداول ترافیکی خیابان‌های اطراف مدارس، رنگ‌آمیزی خطوط عابر پیاده، رنگ‌آمیزی صف داخل مدارس، آسفالت و لکه‌گیری اطراف مدارس از جمله اقدامات این منطقه است.

وی بیان کرد: آسفالت اطراف مدرسه برکت و همچنین لکه‌گیری اطراف مدارس امام سجاد (ع) و شهید دستغیب از جمله پروژه‌های در دست اقدام در این موضوع هستند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان یکی از اقدامات صورت گرفته منطقه ۱۱ را جمع‌آوری سگ‌های ولگرد به صورت ویژه در ایام نزدیک به بازگشایی مدارس عنوان کرد و گفت: نظافت و شست‌وشوی شیرابه‌های اطراف مدارس از دیگر اقدامات این مدیریت است.

غلامی اضافه کرد: حذف ایستگاه‌های پسماند در اطراف مدارس و رفع خطر درختان به‌طور ویژه در اطراف مدارس، از دیگر اقدامات منطقه در قالب تصمیمات ستاد مهر است.

کد خبر 788235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.