خادمی زائران رضوی شَرف ماست

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: خادمی زائران امام‌رضا(ع) را شَرف خود می‌دانیم و این توفیق تا ابد باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، مهدی ناصحی ظهر امروز _دوشنبه نوزدهم شهریور_ در آغاز صدوبیست‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: در این جلسه شایسته است که از زحمات دست‌اندرکاران ارائه خدمات به زائران رضوی در ایام پایانی ماه صفر تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی گفت: همکاران حوزه‌های مختلف اعم از فرهنگی، خدمات شهری، حمل‌ونقل و عمران، پشتیبانی و برنامه‌ریزی پای کار آمدند و زمینه‌ساز آرامش و زیارت آسان زائران شدند.

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آستان قدس رضوی، ستاد تسهیلات سفر و فرمانداری نیز زحمات زیادی کشیدند، افزود: برآیند این تلاش‌ها موجب شد که این ایام را با آرامش پشت‌سر بگذاریم و زمینه خدمت شایسته به‌وجود آمد.

وی تصریح کرد: مشارکت مردمی در برپایی مواکب پذیرایی و اسکان زائران نیز یکی از جلوه‌های ارزشمند از تبلور فرهنگ تشیع و میزبانی در این ایام بود.

ناصحی با بیان اینکه مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و منازل مجاوران امام‌رضا (ع) میزبان زائران پیاده رضوی بود، گفت: این جلوه مشارکت مردم در همیاری برای ارتقای فرهنگ تشیع شایسته تقدیر است و زحمات را ارج می‌نهیم.

وی تاکید کرد: خادمی زائران امام‌رضا (ع) را شرف خود می‌دانیم و تا ابد باقی خواهد ماند.

ناصحی در ادامه با اشاره به قیام ۱۷ شهریور گفت: این روز یادآور جنایت دژخیمان رژیم شاهنشاهی علیه آزادی‌خواهان ملت ایران است، به روان‌پاک شهدای این روز و شهدای انقلاب درود می‌فرستیم.

وی با گرامیداشت بیست‌ویکم شهریور، روز ملی سینما افزود: این روز را به فعالان عرصه هنر هفتم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم با تلاش‌های مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف و مشارکت سرمایه‌گذاران، امروز صاحب سینماهای فاخری در مشهد هستیم و بسیاری از مردم از این فضاها بهره‌مند می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهار کرد: هشتم ربیع‌الاول، سالروز شهادت امام‌حسن‌عسکری (ع) را تسلیت عرض می‌کنم و بابت آغاز زمام‌داری سراسر با عزت امام‌زمان (عج) نیز عرض تبریک دارم.

ناصحی در ادامه گفت: در روزهای اخیر، اخبار تلخ و شیرین مختلفی را داشتیم، در ابتدا جا دارد درگذشت سیدرضا عطارزاده، پیشکسوت ورزش استان را به خانواده ایشان و جامعه ورزشی خراسان رضوی تسلیت بگویم.

وی افزود: هفته گذشته شاهد اعلام نتایج کنکور سراسری و افتخارآفرینی پنج دانش‌‎آموز مشهدی بودیم که رتبه‌های تک‌رقمی کسب کردند، این افتخارآفرینی نشان از اهتمام جدی دانش‌آموزان و تلاش آموزش‌وپرورش و والدین دانش‌‎آموزان دارد.

ناصحی هشتمین قهرمانی تیم والیبال نشسته کشورمان در مسابقات پارالمپیک با سرمربیگری چهره ارزشمند و توانمند مشهدی، هادی رضایی را نیز تبریک گفت.

وی از پاکبان پاک‌دست «مهدی باعصمت» نیز به واسطه به تصویر کشیدن امانت‌داری خادمان شهر امام رضا (ع) نیز تقدیر و تشکر کرد.

کسب مقام سوم دانش‌آموزان ایرانی در المپیادهای علمی را نیز تبریک گفت و این افتخار را نشان از توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی به حوزه آموزش دانست.

کد خبر 788231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.