بیش از یک میلیون دانش‌آموز خوزستانی به استقبال سال تحصیلی می‌روند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به نام‌گذاری آغاز سال تحصیلی به عنوان مهر محمدی گفت: بیش از یک میلیون دانش‌آموز خوزستانی به استقبال سال تحصیلی جدید می‌روند.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: یکی از مهمترین کارهای ویژه‌ای که در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار دارد، بحث ساماندهی نیروی انسانی و نظارت بر روند آغاز سال تحصیلی و حضور معلمان در کلاس‌های درس و عدم مواجه شدن با کمبود نیروی انسانی است.

وی افزود: به مناسبت تقارن بازگشایی مدارس با میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی را با عنوان «مهر محمدی» نامگذاری کردیم که امیدواریم منشأ خیر و برکت برای معلمان و دانش آموزان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به اینکه از چند ماه پیش برای بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: اتاق بررسی وضعیت نواحی و مناطق ۴۰ گانه استان در اسفند تشکیل شد که در آن مسائل مختلف از جمله راه‌های کمبود معلمان بررسی شد، علاوه بر آن بیش از یک میلیون دانش‌آموز خوزستانی سال تحصیلی را آغاز می‌کنند.

حبیبی اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های استان مساله سرویس مدارس نیز حل شده است.

وی در خصوص لباس فرم مدارس گفت: با نظارت مدیر هر آموزشگاه لباس‌های فرم مدارس باید تا پایان شهریور آماده باشند تا دانش‌آموزان با لباس فرم، وارد مدرسه شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با مانورهای صورت گرفته در سطح مدارس آمادگی آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته است و امیدوارم با تمهیدات صورت گرفته جشن بازگشایی مدارس، جشن غنچه‌ها و جشن عاطفه‌ها به صورت شایسته برگزار شود.

کد خبر 788221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.