۸۲ هکتار از خیابان‌های قزوین آسفالت می‌شود

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در قالب نهضت شبانه آسفالت ۸۲ هکتار از معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهر قزوین تا پایان سال جاری ترمیم و روکش آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم اللهیاری صبح امروز _دوشنبه نوزدهم شهریور_ در جلسه کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر قزوین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیریت شهری در امر نهضت شبانه آسفالت در معابر قزوین اظهار کرد: یکی از مهمترین خواسته‌های شهروندان از شورا و مدیریت شهری بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر است و در همین راستا نهضت آسفالت معابر سطح شهر اجرایی شده است.

وی افزود: بر همین اساس قرار است ۸۲ هکتار از معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهر قزوین تا پایان امسال ترمیم و روکش آسفالت شوند. لکه‌گیری و آسفالت معابر با هدف تسهیل در عبور و مرور و جلب رضایتمندی شهروندان در دست اجراست و امیدواریم این عملیات با سرعت بیشتری توسط عوامل اجرایی پیش رود.

عضو شورای شهر قزوین خواستار ارائه برنامه زمان‌بندی و اولویت بندی معابری که قرار است روکش آسفالت شوند، توسط شهرداری شد و خاطرنشان کرد: این اقدامات از طریق روابط عمومی شهرداری قزوین باید به شکل مناسبی اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه لایحه شهرداری مبنی بر توافق با بهره‌برداران اتوبوسرانی مبنی بر تحویل خودروی جایگزین مینی‌بوس در ازای اتوبوس بنز تبدیلی مورد بررسی و موافقت قرار گرفت. همچنین لایحه اخذ مجوز واگذاری خدمات اداری به بخش خصوصی و انجام سرویس‌های دربستی و پشتیبانی سازمان اتوبوسرانی نیز از دیگر لوایحی بود که مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

در مجموع در این جلسه ضمن بررسی وضعیت نهضت اجرای آسفالت در شهر قزوین تعداد ۱۱ لایحه شهرداری مرتبط با سازمان اتوبوسرانی بررسی و مورد موافقت قرار گرفت.

کد خبر 788217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.