حضور شهردار کرمان در انجمن بین‌المللی هفته دیجیتال ۲۰۲۴ کازان

شهردار کرمان برای حضور و سخنرانی در میزگرد انجمن بین‌المللی هفته دیجیتال ۲۰۲۴ کازان عازم کازان روسیه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محسن تویسرکانی در حاشیه سفر به شهر کازان کشور روسیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری شهر کازان پایتخت تاتارستان روسیه، تیر سال‌جاری رویدادی با عنوان انجمن شهرداران کشورهای عضو بریکس برگزار کرد.

وی افزود: خوشبختانه شهرداری کرمان توانست حضور خوب و پرقدرتی در این رویداد داشته باشد و موضوعات خوبی را هم ارائه کردیم.

شهردار کرمان تصریح کرد: پس از این رویداد سعی کردیم ارتباطات قطع نشود و تبادل اطلاعات داشته باشیم و در این راستا موضوعاتی را مطرح می‌کردیم و راهنمایی می‌گرفتیم یا راهکارهایی در موضوعات مطرح‌شده، از آن‌ها می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: در همین راستا مجدداً از شهرداری کرمان برای حضور و سخنرانی در انجمن بین‌المللی هفته دیجیتال ۲۰۲۴ کازان دعوت کردند.

تویسرکانی بیان کرد: حضور شهردار کرمان در این رویداد زمینه‌ساز دو بعد است، نخست اینکه شهر کرمان پایتخت جهان اسلام را با تبادل تجربیات، در خور شأن و نام بلند سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی بسازیم و دوم اینکه کرمان را به دنیا بشناسانیم و از تجربیات آن‌ها در پیاده‌سازی برنامه‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در حاشیه این رویداد، برنامه‌ها و دیدارهای دوجانبه دیگری هم با شهردار کازان و شهرداران دیگر کشورها خواهیم داشت، گفت: از شهردار کازان و شهرداران باتجربه شهرهای کشورهای دنیا دعوت می‌کنیم به کرمان بیایند تا این ارتباط دوجانبه مستمر باشد.

شهردار کرمان افزود: شاید این راه و مسیر صعب‌العبور باشد، اما معتقدم شدنی است و باید از همه روزنه‌ها استفاده و تلاش کنیم تا منشأ تحول و خیر برای شهرمان کرمان باشیم.

به گزارش ایمنا، انجمن بین‌المللی هفته دیجیتال ۲۰۲۴ کازان از امروز نوزدهم شهریور در شهر کازان روسیه برگزار خواهد شد.

کد خبر 788188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.