۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
مانیتور گیمینگ جدید AOC عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور گیمینگ جدید AOC از فناوری‌هایی بهره می‌برد که از سلامت چشم در صورت استفاده طولانی مدت محافظت می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت AOC به تازگی یک مانیتور گیمینگ جدید در بازار چین عرضه کرده است که U32G4ZMN نام دارد، این محصول از نمایشگر ۳۱.۵ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسلی، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی و میزان روشنایی ۱۲۰۰ نیت بهره می‌برد، این مانیتور تصاویری با کیفیت بالا با عمق رنگ ۱۰ بیت ارائه می‌دهد و صد درصد طیف رنگی sRGB و ۹۷ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

مانیتور گیمینگ AOC U32G4ZMN دارای نسب کنتراست ۳۰۰۰:۱ و زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه است که عملکرد روان را به ویژه هنگام بازی تضمین می‌کند، این محصول دارای یک پایه است که امکان تنظیم ارتفاع و شیب را فراهم می‌کند، گزینه‌های اتصال آن نیز شامل دو پورت HDMI 2.1، یک پورت DisplayPort 1.4 و سه پورت USB-A 3.2 Gen 1 می‌شود که باعث می‌‏شود با دستگاه‌های مختلف سازگار باشد.

مانیتور گیمینگ یادشده AOC گواهی TUV را دریافت کرده است و با کاهش نور آبی مانیتور منجر به جلوگیری از خستگی چشم و محافظت از سلامت چشم هنگام استفاده طولانی مدت می‎‌شود، قیمت این محصول ۷۷۶ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 788176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.