هفته پر گل با چاشنی پیروزی مدعیان

هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران روزهای گذشته با برگزاری پنج دیدار در شهرهای بندرعباس، اردکان و رودسر پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی روز _شنبه هفدهم شهریور_ با برگزاری دو دیدار در شهرهای بندرعباس و یزد و شب گذشته _یکشنبه هجدهم شهریور_ با برگزاری سه دیدار در شهرهای بندرعباس، اردکان و رودسر پیگیری شد.

فولاد هرمزگان - پارس جنوبی بوشهر

در یکی از این هفته پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه غدیر بندرعباس میهمان فولاد هرمزگان بود؛ این جدال حساس بسیار کم گل و کم موقعیت بود و در نهایت فولاد هرمزگان موفق شد پیروز شود.

مقاومت گلساپوش یزد - دکتر تأمین اصفهان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته چهاردهم مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد از شاهین دکتر تأمین اصفهان میزبانی کرد؛ این رقابت حساس میان قعر و صدر جدول در نهایت با پیروزی مقاومت گلساپوش به پایان رسید.

شهرداری بندرعباس - پاس جوان گناوه

در دیگر دیدار این هفته شهرداری بندرعباس در ورزشگاه غدیر بندرعباس از پاس جوان گناوه میزبانی کرد؛ رقابت میان این دو تیم در نهایت با پیروزی پرگل شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خانگی خود به پایان رسید.

چادرملو اردکان - آداک نوشهر

در یکی دیگر از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران آداک نوشهر میهمان چادرملو اردکان در ورزشگاه آزادی ارکان بود؛ در پرگل‌ترین رقابت این هفته چادرملوی اردکان موفق شد آداک نوشهر را با نتیجه هفت بر یک شکست دهد.

شاهین خزر رودسر - وحدت مهریز

در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ‌برتر شاهین خزر رودسر در ورزشگاه خانگی خود یعنی ورزشگاه شهرداری رودسر به مصاف وحدت مهریز رفت؛ این رقابت دشوار و پرگل در نهایت با پیروزی میلی‌متری شاهین خزر رودسر به پایان رسید.

نتایج هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی

شنبه ۱۷ شهریور

  • فولاد هرمزگان ۲ - پارس جنوبی بوشهر ۱
  • مقاومت گلساپوش یزد ۵ - دکتر تأمین اصفهان ۲

یکشنبه ۱۸ شهریور

  • شهرداری بندرعباس ۶ - پاس جوان گناوه ۱
  • چادرملو اردکان ۷ - آداک نوشهر ۱
  • شاهین خزر رودسر ۴ - وحدت مهریز ۳
کد خبر 788160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.