تاخت‌وتاز سرمربی سابق پرسپولیس به‌همراه بوریرام‌یونایتد

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی سابق پرسپولیس با ثبت عملکرد فوق‌العاده با بوریرام‌یونایتد به‌عنوان بهترین سرمربی ماه آگوست لیگ تایلند انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اوسمار ویرا سرمربی اهل برزیل که دو فصل در لیگ‌برتر فوتبال ایران فعالیت می‌کرد و ابتدا به‌عنوان مربی و سپس به‌عنوان سرمربی با پرسپولیس قهرمان لیگ‌برتر فوتبال ایران شد با تیم جدید خود عملکرد درخشانی به‌ثبت رسانده و در بدو ورود به لیگ تایلند، به‌همراه بوریرام‌یونایتد نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده است.

اوسمار در شروع فصل جدید راهی لیگ تایلند شد تا هدایت بوریرام‌یونایتد را برعهده بگیرد. سرمربی برزیلی سابق پرسپولیس در بوریرام‌یونایتد شروع فوق‌العاده‌ای داشته و از پنج بازی اول فصل، پنج پیروزی و ۱۵ امتیاز کسب کرده که چهار مورد از آن‌ها در ماه آگوست (مرداد) رقم خورده است.

تاخت‌وتاز سرمربی سابق پرسپولیس به‌همراه بوریرام‌یونایتد

آمار درخشان اوسمار ویرا به‌همراه بوریرام‌یونایتد زمانی جالب‌تر می‌شود که این تیم تحت هدایت اوسمار در این چهار بازی اخیر توانسته ۱۶ بار دروازه حریفان را باز کند و در مجموع از پنج بازی که ماحصل آن پنج برد هم بوده، موفق شده ۱۹ گل‌زده و دو گل‌خورده را برای تیم خود ثبت کند.

این مربی ۴۹ ساله برزیلی اگرچه هدایت و مدیریت فنی بوریرام‌یونایتد را قبل از شروع این فصل برعهده گرفت و زمان زیادی از حضور وی با این تیم نمی‌گذرد دانش فنی‌اش را نشان داده است. اوسمار پیش از این تجربه کار در آسیا با پرسپولیس تهران را داشته که بهترین رکورد امتیازگیری در طول تاریخ را با قرمزهای ایران هم ثبت کرد.

تاخت‌وتاز سرمربی سابق پرسپولیس به‌همراه بوریرام‌یونایتد

اوسمار شروعی عالی در لیگ تایلند داشته که آن‌ها را در به پنج پیروزی متوالی رسانده و بدین ترتیب بوریرام‌یونایتد با اوسمار ویرا تنها تیمی بوده که ۱۵ امتیاز کامل را در پنج بازی نخست لیگ کسب کرده است تا اوسمار با بیشترین گل‌زده (۱۹ گل)، بیشترین کلین‌شیت (چهار کلین‌شیت) دریافت کمترین گل (دو گل)، جایزه بهترین سرمربی در ماه اول را از آن خود کند.

کد خبر 788141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.