اجرای پروژه «انتظار» برای توسعه فضاهای سبز و ورزشی منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: پروژه پردیس خانواده‌محور «انتظار» در این منطقه با مساحتی حدود ۶۰ هزار متر مربع در قالب قرارداد BOT آغاز شده است و به‌زودی کلنگ آن با حضور شهردار اصفهان به‌صورت نمادین به زمین زده می‌شود.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه پردیس خانواده‌محور «انتظار» در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این پردیس حدود ۶۰ هزار متر مربع مساحت دارد که در گذشته خارج از محدوده شهری بود، اما با پیگیری‌های انجام‌شده، به محدوده شهر الحاق شد.‌

وی افزود: کاربری این زمین از کشاورزی به فضای سبز تغییر یافته و حدود ۲۰ هزار متر آن هم‌اکنون تملک شده و آماده بهره‌برداری است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای اجرای این پروژه، با یک سرمایه‌گذار قرارداد BOT (ساخت، بهره‌برداری، و انتقال) به مدت ۱۵ سال منعقد شده است، تصریح کرد: این پردیس شامل فضاهای ورزشی و فضای سبز بوده و ساخت آن بر عهده سرمایه‌گذار است؛ پیمانکار پروژه به دستور شهردار اصفهان کار را آغاز کرده و قرار است به‌زودی مراسم کلنگ‌زنی نمادین با حضور شهردار اصفهان انجام شود.

رسالت خاطرنشان کرد: آزادسازی باقی‌مانده زمین‌های منطقه نیز در حال انجام است و امیدواریم تا پایان دوره مدیریت شهری بخش اعظمی از پروژه‌ها آزادسازی و احداث شود و به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه به‌دلیل نیاز منطقه به فضای سبز و سرانه پارک، تأثیرات بسیار مثبتی در منطقه خواهد داشت، عنوان کرد: این پردیس از نظر فرهنگی می‌تواند اثرات مثبتی داشته باشد؛ ساکنان محله‌های امیرالمومنین، عاشق‌آباد، کوثر و حتی ساکنان منطقه مارچین می‌توانند از این پردیس و امکانات آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 788108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 1
    منطقه مارچين نه ؛محله شهيد پرور مارچين. با تشكر از زحمات اقاي رسالت شهردار زحمت كش ومردمي
  • چ IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 0
    جناب آقای رسالت فکری به حال ادامه خیابان آزادگان بکنید؛ متاسفانه خیابان ۱۰ متری سینا شده اتوبان با این عرض کم