راه‌اندازی کاروان ایثار و شهادت در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از برگزاری کنگره شهدای منطقه ۹ شهرداری اصفهان با حضور، معتمدان محلی، فرماندهان بسیج، ائمه جماعت و مسئولان بنیاد شهید خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های جانبی این کنگره راه‌اندازی کاروان ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر در دیدار با آیت‌الله اسدالله جوادی، هفتمین چهره شاخص تبلیغی استان اصفهان و پدر دو شهید اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری کنگره شهدای منطقه ۹ شهرداری اصفهان با حضور، معتمدان محلی، فرماندهان بسیج، ائمه جماعت و مسئولان بنیاد شهید انجام شده است.

وی افزود: قصد داریم در هفته دفاع مقدس این کنگره بزرگ را برگزار کنیم تا شور و حال خاصی در شهر و منطقه ایجاد کند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تاکید کرد: برنامه‌های جانبی از جمله راه‌اندازی کاروان ایثار و شهادت، برگزاری یادواره شهدای محلات در مساجد شاخص هر محل از رویدادهای جانبی کنگره شهدای این منطقه است.

قاضی‌عسگر با ابراز خرسندی از رهنمودهای آیت‌الله جوادی، از همراهی ایشان با مردم و مدیریت شهری در حل و فصل امور شهر قدردانی کرد.

راه‌اندازی کاروان ایثار و شهادت در منطقه ۹ اصفهان

برگزاری یادواره شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت می‌شود

آیت‌الله اسدالله جوادی، هفتمین چهره شاخص تبلیغی استان اصفهان نیز اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا موجب گسترش فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت در جامعه می‌شود، بنابراین ارتقای محتوا و اثرگذاری این رویدادها ضروری است.

وی افزود: گرامیداشت یاد شهدا سیره عملی آن‌ها را گسترش می‌دهد و مملکت را نسبت به فتنه و توطئه دشمنان بیمه می‌کند.

آیت‌الله جوادی با اشاره به احساس ادای دین شهدا نسبت به اسلام تاکید کرد: شهیدان مسئولیت پذیر بودند و جان خود را خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کردند، بنابراین زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها کمتر از شهادت نیست.

وی ادامه داد: موفقیت‌های امروز کشور در سایه این جانفشانی‌ها حاصل شده است و امنیت، آرامش، نظم و اقتدار کشور را مرهون خون پاک شهدا و رشادت‌های ایثارگران هستیم، همچنین هدف شهدا رضای خداوند بود به همین دلیل هرگز از خدمت به مردم خسته نشدند و از تمام داشته‌های خود در این مسیر گذشتند.

آیت‌الله جوادی گفت: تمام ایرانیان وجود خود را مدیون خون شهدا هستند، زیرا آن‌ها عزیزترین هستی خود یعنی وجود خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، مدیران شهری با دیدار از خانواده شهدا از جمله آیت‌الله اسدالله جوادی که پدر شهیدان مرتضی و مصطفی جوادی است، روحیه تازه‌ای برای خدمت به مردم پیدا می‌کنند، زیرا معتقدیم خون شهدا است که تا کنون حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن بوده است.

کد خبر 788077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.