اجرای بیش از ۴۵۰ متر جدول‌گذاری جدید در منطقه ۴ اراک

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک گفت: با هدف بهسازی معابر شهری و هدایت صحیح آب‌های سطحی، ۴۵۰ متر جدول‌گذاری جدید در سطح منطقه چهار اراک انجام شده است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح منطقه همانند مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال‌های معابر را در دست اجرا دارد.

وی افزود: در این راستا پس از عقد قرارداد و شروع به کار پیمانکار جدول گذاری در سطح منطقه چهار، در روزهای اخیر بیش از ۴۵۰ متر جدول توسط سه اکیپ کاری در این منطقه شهری، احداث شده است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک تصریح کرد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از جمله اقدامات عمرانی و خدماتی مدیریت شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آب‌های سطحی و جمع‌آوری فاضلاب اجرا می‌شود.

حبیبی ادامه داد: در آن راستا جداول محله‌های خیابان جهانگیری، مولوی غربی، خیابان شهدا ابتدای کوچه بهار آزادی تا ابتدای خیابان تفرش بازسازی و مجدداً احداث شده است.

وی از اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در کوچه نبوت خیابان جهانگیری، ۲۰ متری میقان و خیابان شهدا خبر داد و گفت: در راستای رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، نخاله‌های کوچه ولایت خیابان امام (ره) و میرزای شیرازی جمع‌آوری و محله‌های مذکور پاکسازی شده است.

کد خبر 787998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    1 0
    لطفاً خیابانهای شهر صنعتی را هم باز سازی کنید