طرح شهروندسپاری شهرداری اصفهان برای سایر استان‌ها الگو شد

مدیر فناوری اطلاعات شهرداری الوند گفت: شهرداری اصفهان با اجرای موفق طرح شهروندسپاری، به‌عنوان پیشرو در این حوزه شناخته شد و الگویی برای سایر استان‌ها از جمله قزوین شده است که این موفقیت نشان‌دهنده اراده و تلاش شهرداری اصفهان در بهبود خدمات شهری و تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات الکترونیک است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیررضا خواجه‌وند امروز _یکشنبه هجدهم شهریور_ در جلسه مشترک انتقال تجربیات کارشناسان حوزه شهرسازی و معماری شهرداری‌های اصفهان و قزوین اظهار کرد: ما در استان قزوین در حال پیگیری موضوع شهروندسپاری برای شهرداری‌ها هستیم و به‌منظور بهره‌برداری از تجربیات موفق در این زمینه، به بررسی‌های گسترده‌ای پرداخته‌ایم.

وی افزود: در این بررسی‌ها، استان اصفهان به‌عنوان پیشرو در پیاده‌سازی شهروندسپاری شناخته شد، بنابراین گروهی از شهرداری‌های قزوین برای کسب تجربه و استفاده از دانش به شهرداری اصفهان مراجعه کردند.

مدیر فناوری اطلاعات شهرداری الوند با اشاره به برگزاری جلسه مفید و آموزنده با شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: حرکت بسیار ارزشمندی طی این یک سال در شهرداری اصفهان انجام شده است و هدف ما از این مراجعه، این است که سایر شهرداری‌های استان قزوین نیز از این تجربیات بهره‌برداری کنند و از موفقیت‌های شهرداری اصفهان در پیاده‌سازی شهروندسپاری الگو بگیرند.

خواجه‌وند با اشاره به چشم‌انداز این پروژه و میزان تأثیرگذاری آن گفت: در اولین مراجعه ما به شهرداری اصفهان، مشکلی که وجود داشت، نبود اعتقاد به انجام این کار بود، اما هم‌اکنون به وضوح مشاهده کرده‌ایم که کار به خوبی پیش رفته و دستاوردهای قابل توجهی حاصل شده است.

وی تاکید کرد: تجربه موفق شهرداری اصفهان به‌عنوان یک الگو برای سایر شهرداری‌ها در دیگر استان‌ها، نشان‌دهنده عزم و اراده قوی آن‌ها در پیشبرد این فرایند است.

مدیر فناوری اطلاعات شهرداری الوند بیان کرد: با توجه به موفقیت‌های شهرداری اصفهان، به‌نظر می‌رسد که این پروژه می‌تواند به‌عنوان نمونه‌ای خوب و کاربردی برای سایر استان‌ها باشد و ما امیدواریم که این تجربیات به پیشرفت بهتر و سریع‌تر سایر شهرداری‌ها کمک کند.

کد خبر 787992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.